اعطای ۶۱۶ وام از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد

به گزارش «نبض بانک»؛ شهباز امینی با اشاره به شعار صندوق امداد ولایت مبنی بر اینکه «بهره جای دیگرست» بیان کرد: در ۳ ماهه نخست امسال ۳ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان وام از طریق این صندوق به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سعی می‌شود تمامی منابع موجود و سپرده‌های جذب‌شده از خیران و عموم مردم به پرداخت تسهیلات اختصاص یابد ادامه داد: بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی این صندوق بلندمدت است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به ارائه تسهیلات احداث و خرید مسکن توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان خاطرنشان کرد: ۵۴۸ میلیون تومان وام به متقاضیان خرید و احداث مسکن در شهرها و روستاهای استان و تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن پرداخت‌شده است.

امینی بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از وظایف و کارکردهای مهم و اساسی کمیته امداد است افزود: ۲۲۶ میلیون تومان به متقاضیان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ارائه‌شده است.

وی بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان است گفت: ۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان این نهاد اعطاشده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا