مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی: نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از جزییات نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد خبر داد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ ، داوود محمدبیگی در خصوص چگونگی ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد اظهار داشت: بهترین محل مراجعه برای ثبت اطلاعات چک در سامانه برای متقاضیان، وب سایت بانک صادرکننده چک است و آخرین اطلاعات نیز از طریق سایت تمامی بانک ها قابل دریافت است.

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی شعب بانک ها و موسسات اعتباری موظف شدند تا کلیه اطلاعات لازم در خصوص چگونگی ثبت اطلاعات در سامانه را به مردم آموزش و اطلاع رسانی کنند.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی افزود: همچنین با کمک برخی اپلیکیشن های پرداخت نیز این امکان برای مردم ایجاد شده تا با استفاده از این طریق نیز ثبت نام و نقل و انتقال چک ها را در سامانه صیاد انجام شود.

به گفته محمد بیگی، متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن هایی که در حال حاضر عملیات پرداخت خود را طریق آن انجام می دهند، با توجه به افزوده شدن بخشی با عنوان سامانه صیاد امکانات را ملاحظه کنند.

وی با اشاره به اینکه احراز هویت از طریق کارت بانکی دارنده چک انجام می شود و سپس امکان ثبت و تایید چک برای دریافت کننده نیز ایجاد می شود، گفت: همچنین نقل و انتقال چک نیز در این اپلیکیشن ها پس از احراز هویت برای مردم امکانپذیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا