راهنمای مسیر شغلی در شرکتهای دولتی و خصوصی در سال ۹۹

راهنمای مسیر شغلی در شرکتهای دولتی و خصوصی

مفتخریم که پس از گذشت ۹ سال فعالیت مستمر و با تکیه بر اعتماد شما کاربران عزیز، به معتبرترین وب سایت استخدامی کشور تبدیل شده ایم. در طی این مسیر، حمایت های شما کاربران عزیز همواره باعث دلگرمی ما بوده تا جایی که با استقبال شما از نحوه عملکرد و مدیریت صحیح در اطلاع رسانی وب سایت (ای-استخدام)، توانسته ایم بهترین الگو برای سایر وبسایت های استخدامی شده و به عنوان موفق ترین و پیشرو ترین وب سایت استخدامی کل کشور در فضای وب شناخته شویم.

در سال ۹۹ به دنبال چه نوع شغلی هستید؟ استخدام در سازمانهای دولتی و بانکها یا فعالیت در شرکتهای خصوصی و نیمه دولتی؟ پاسخ شما به این سوال تاثیر بسزایی در مسیر شغلی شما دارد

گام اول برای استخدام شدن در سازمانهای دولتی، نیمه دولتی، بانکها و شرکتهای خصوصی اطلاع از آگهی های استخدامی میباشد که برای رسیدن شما به این هدف وب سایت ای استخدام دارای امکانات و سرویسهای زیر میباشد

سرویس هوشمند ارسال آگهی استخدام : این سرویس آگهی های درخواستی مرتبط با شهر،رشته و تخصص شما را به محض انتشار در قالب ایمیل یا پیامک برای شما ارسال میکند و شما با صرف هزینه اندک دیگر نیازی به بررسی روزنامه، وب سایت، کانالهای تلگرامی و غیره نخواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنید

کانالهای تلگرام وب سایت ای استخدام : با عضویت در کانالهای تلگرام اصلی وب سایت ای استخدام و کانال استان مورد نظر خود میتوانید آگهی ها را به صورت روزانه دریافت کنید.

برای عضویت اینجا کلیک کنید

برنامه موبایل وب سایت ای-استخدام : برنامه رایگان موبایل برای سیستم عامل اندروید آماده دانلود میباشد.با این برنامه شما همواره آگهی های استخدامی مهم را در گوشی خود دارید.

برای دانلود برنامه موبایل اینجا کلیک کنید

جستجوی آگهی استخدام : با این امکان شما میتوانید بر اساس استان، مدرک تحصیلی و موقعیت شغلی دلخواه آگهی های مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای جستجوی آگهی مورد نظر خود اینجا کلیک کنید

استخدام در سازمانهای دولتی و بانکها

همانطور که میدانید برای استخدام در سازمانهای دولتی و بانکها شما بایستی دو مرحله آزمون استخدامی و مصاحبه استخدامی را با موفقیت پشت سر بگذارید برای این منظور وب سایت ای استخدام شامل امکانات زیر برای موفقیت شما میباشد

کتاب جامع آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» : شامل درسنامه آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی در هفت فصل، شامل اصل سوالات آزمونهای سازمانها و بانکهای برگزار شده طی سالهای ۸۹ تا ۹۷ به همراه اصل سوالات آزمونهای سال ۹۷ – تعداد صفحات کتاب الکترونیکی ۱۰۸۵ صفحه – تعداد سوالات کتاب الکترونیکی ۲۷۱۱ سوال – پاسخنامه تشریحی و ذکر جواب بعد از هر سوال که باعث میشود شما به راحتی بتوانید سوالات را در گوشی همراه، کامپیوتر، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی خود مطالعه نمایید.(یعنی در هر مکانی قادر به مطالعه سوالات هستید) – قیمت بسیار پایین کتاب نسبت به سایر منابع و کتابهای مشابه – به محض خریداری، می توانید از بسته استفاده کنید – با دریافت این کتاب، ویرایش های بعدی کتاب به رایگان به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود و مطالعه سایر مشخصات کتاب اینجا کلیک کنید

کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی،گزینش عقیدتی و سیاسی : اولین کتاب کاربردی در زمینه جذب و استخدام که تمام مراحل استخدام و جذب را که مربوط به سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد به صورت کاملاً کاربردی و راهبردی (نه صرفاً تئوریک و غیرعملی)، توسط تیم آموزشی سامانه ای‌استخدام در ۳۹۱ صفحه تهیه شده است. این کتاب از مرحله اول، یعنی ثبت نام تا مرحله گزینش عقیدتی را در بر خواهد گرفت.

برای دانلود و مطالعه سایر مشخصات کتاب اینجا کلیک کنید

آشنایی با منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی (رایگان) :به منظور آشنایی شما با منابع مطالعاتی (برگرفته از تجربیات کاربران در آزمونهای استخدامی بانکها، سازمانها و ارگانهای دولتی و …)، تمام این تجربیات جمع آوری و به منظور موفقیت شما در آزمونهای استخدامی در این صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

برای مشاهده صفحه منابع مطالعاتی اینجا کلیک کنید

دفترچه آزمونهای استخدامی، سوالها و جزوه های ارسالی کاربران (رایگان) : این صفحه شامل سوالهای ارسالی کاربران اعم از سوالات آزمونهای برگزار شده توسط سنجش و یا سازمانهای دیگر، جزوات آمادگی برای آزمون و مصاحبه و … میباشد.

برای مشاهده سوالات و جزوات ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید

سوالهای مصاحبه آزمون های استخدامی،سازمانها و بانکها (رایگان) : تمام تجربه های کاربران در زمینه سوالهای آزمون، نتایج آزمون، سوالهای جلسه مصاحبه، سوالهای روانشناسی، مراحل معاینات پزشکی و سایر تجربه ها در این صفحه گردآوری شده است.

برای مشاهده صفحه سوالها و تجربه های آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید

نمونه کارنامه های شرکت کنندگان آزمونهای استخدامی : در این صفحه کارنامه های ارسالی کاربران و همچنین درصدهای اعلامی در دیدگاهها برای آزمونهای مختلف گردآوری شده است. بعد از هر آزمون نیز این صفحه بروز خواهد شد.

برای مشاهده صفحه کارنامه های ارسالی آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید

استخدام در شرکتهای خصوصی

برای استخدام در شرکتهای خصوصی شما بایستی ابتدا یک رزومه کارفرما پسند داشته باشید تا دعوت به مصاحبه شوید و سپس با آمادگی کامل در مصاحبه استخدامی شرکت کنید به همین منظور وب سایت ای استخدام دارای امکانات زیر میباشد

سرویس رزومه حرفه ای (رایگان) : طبق نظرسنجی از کارفرمایان طرف قرارداد با وب سایت (ای-استخدام)، رزومه های با فرمت وب سایت بسیار شکیل و جذاب بوده و همواره بیش از سایر رزومه ها، مورد توجه کارفرمایان قرار میگیرند. شما با تکمیل اطلاعات خود در وب سایت میتوانید بصورت رایگان تمام رزومه های حرفه ای را دانلود کرده و به شرکت های مورد نظر خود جهت استخدام ارسال نمایید. (توجه داشته باشید شما فقط یکبار اطلاعات خود را در سامانه وارد میکنید و تا سالها میتوانید از این رزومه ها استفاده نمایید).

برای آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنید

جزوه کاربردی رزومه نویسی (رایگان) : متاسفانه تعداد زیادی از کاربران موقعیت های شغلی خود را یکی پس از دیگری فقط و فقط به خاطر نداشتن رزومه قابل قبول از دست میدهند از این رو تیم آموزشی ای ـ استخدام، به منظور پوشش دهی به این هدف مهم، در زمینه جذب و استخدام، تلاش نمود تا نحوه نوشتن یک رزومه کاری و حرفه ای را برای کارجویان تشریح کند.

برای دانلود فایل رایگان راهنمای رزومه نویسی اینجا کلیک کنید

آشنایی با مصاحبه های استخدامی : برای رسیدن به این هدف جزوه ای توسط تیم آموزشی ای-استخدام تدوین شده است که میتوانید دانلود و مطالعه نمایید.

برای آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا