پرداخت ۲۸۱ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت تفرشی

محمد رضا بهمنی، رئیس کمیته امداد شهرستان تفرش اشتغالزایی را مهم‌ترین هدف کمیته امداد برشمردوگفت: درسال گذشته ۲۸۱ فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: در سال گذشته همچنین ۲۸۰ فقره تسهیلات کارگشایی با اعتبار بیش از ۱۱۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: وام‌های پرداختی در سال گذشته به منظور تأمین ودیعه مسکن، خرید و تعمیر منازل مسکونی ، گره گشایی از مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی ،جهیزیه،فعالیت‌های فرهنگی ،آموزشی ،تأمین وسایل ضروری زندگی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

بهمنی در ادامه تأکیدکرد: وام‌های این نهاد بدون نیاز به سپرده گذاری به صورت قرض الحسنه و تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد به متقاضیان با بازپرداخت طولانی مدت و با شرایط ضمانتی آسان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات پرداخت شده به مددجویان از منابع صندوق امداد ولایت و سپرده خیران و هم افزایی صندوق مهر بوده است، گفت : افزایش مشارکت برای سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت موجب می شود پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های نیازمند تسریع گردد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا