بایننس پیش‌بینی کرد: قیمت بیت کوین تا ۲۰۲۲ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد

کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیرعامل بخش آمریکایی بایننس، در مصاحبه تازه خود روند فعلی را نسخه «قوی‌تر» بازار صعودی ۲۰۱۷ خواند و گفت که قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به گزارش کوین تلگراف، کولی معتقد است که نشانه‌های فعلی بازار و روند صعودی فعلی، نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین ممکن است به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

کولی در مصاحبه خود با رسانه «KLTA» گفت که جهش اخیر قیمت بیت کوین از ۱۹,۰۰۰ دلار به ۳۴,۰۰۰ دلار ممکن است به‌دلیل ورود تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال باشد. او در ادامه گفت با تکیه بر اتفاقاتی که پیش از صعود سال ۲۰۱۷ رخ داد، این احتمال وجود دارد که شاهد یک روند صعودی «قوی‌تر» در مقایسه با آن دوران باشیم. اشاره وی به هاوینگ سال ۲۰۱۶ و اتفاقاتی بود که یک سال و نیم پس از آن شاهدش بودیم. کولی در بخشی از صحبت‌های خود گفت:

شاید فکر می کردیم که ۵۰,۰۰۰ دلار عقلانی باشد، [ولی] به نظر من این رقم قطعا کمی بیشتر خواهد بود. فکر می‌کنم که در پایان سال ۲۰۲۱ به‌سمت بیت کوین ۷۵,۰۰۰ و ۱۰۰,۰۰۰ دلاری برویم.

کاترین کولی تنها فردی نیست که دیدگاهی این چنین صعودی در ارتباط با قیمت بیت کوین دارد. دن هلد (Dan Held)، از مدیران ارشد صرافی کراکن، از سال گذشته گفته بود که احتمال ورود بیت کوین به یک «ابَرچرخه» در سال ۲۰۲۱ وجود دارد که در نهایت قیمت آن را به ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار می‌رساند. هلد هفته گذشته هم پیش‌بینی کرده بود که با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین ممکن است رشدی ۱۰۰ برابری داشته باشد.

نباید فراموش کرد که جهش اخیر قیمت بیت کوین توجه بسیاری از غول‌های رسانه‌ای دنیا هم گرفته است. فایننشال تایمز (Financial Times)، در صفحه اول شماره امروز خود نوشت:

پرواز بیت کوین؛ قیمت بیت کوین به ۳۰,۰۰۰ دلار رسید.

در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۳۲,۹۰۰ دلار معامله می‌شود. و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، کاهشی ۲.۲۲ درصدی داشته است.

صفحه اول نیویورک تایمز
صفحه اول نیویورک تایمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا