تسویه ۱.۵ میلیارد دلار از بازار با نوسان قیمت بیت کوین

به گزارش «نبض‌بانک»؛

حدود ۱.۵ میلیارد دلار نقدینگی در موقعیت های(خرید (long/ و(فروش short/ )در ۲۴ ساعت گذشته از بازار تسویه شد. بیشترین ارزش سفارش تکی بالغ بر ۲۰.۲ میلیون دلار بود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، به دلیل نوسانات سریع قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۵ میلیارد دلار در موقعیت نقد شدن قرار گرفتند، این کل مبلغ برای معاملات حالت long  و short بود.

۱.۵ میلیارد دلار نقد شد!

معاملات رمزارزها دارای جذابیت خاصی برای معامله گران است. رصد معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد که ارزش آن از ۴۰۰۰۰ دلار به ۳۶۰۰۰ دلار کاهش یافت و سپس با شکست سقف روزانه به بالاتر از ۴۱۰۰۰ دلار رسید. مورد مشابه برای بسیاری از رمزارزهای دیگر نیز اتفاق افتاد. این نوسانات بازار فرصت های بسیار مناسبی برای سودهای چشمگیر در مدت زمان بسیار کوتاه را فراهم می کنند، در عین حال آنچه بسیاری از مردم به آن توجه نمی‌کنند، خطرناک تر بودن این نوسانات است.

طبق جدیدترین داده های به دست آمده از رصد معاملات ، تقریبا ۱.۵ میلیارد دلار پول نقد شده است. این بدان معناست که معاملات طبق روال پیش نرفته و آن‌ها حاشیه سود خود را از دست دادند.

همچنین، بیشتر مبلغ نقد شده حاصل از معاملات موقعیت Long بود که نتیجه مستقیم بی ثباتی و سقوط بیت کوین در معاملات شب گذشته بود. مقدار کل موقعیت های Long  نقد شده ۹۵۳ میلیون دلار و این عدد در معاملات موقعیت short  ۵۱۶ میلیون دلار است.

همانطور که نمودار معاملات صرافی ها نشان می دهد و انتظار هم می رفت، بیشتر تصفیه ها از محل صرافی بایننس (حدود ۶۰۰ میلیون دلار) بوده و این بزرگترین حجم مبادله است.

سفارش تکی ۲۰ میلیون دلاری

ساعتی پیش از تنظیم این گزارش، شاهد نقد شدن حدود ۶۰ میلیون دلار رمزارز بودیم؛ جالب این که مقدار زیادی از این مبلغ از یک سفارش حاصل شده است. یک معامله گر ۲۰.۲ میلیون دلار در صرافی بیتمکس ضرر کرده است. این بزرگترین سفارش نقدسازی است و شامل معاملات ETH میشود.

لازم به یادآوری است که این یک «بازی مجموع صفر» است. این اصطلاح بدان معناست که برای برنده شدن برخی، باید برخی دیگر ببازند. در عین حال این وضعیت همچنان وسوسه کننده است و البته مخاطرات نوسانات نیز پابرجاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا