عملکرد بانک‌ها مطلوب و قابل قبول نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار همکاری کامل بانک‌های خصوصی با دبیرخانه کارگروه‌های مختلف اقتصادی در استان و انجام کامل تعهدات از سوی این بانک‌ها شد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ علی جهانگیری امروز در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان،  اظهار داشت: تا پایان سال جاری، عملکرد تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های دولتی و خصوصی استان در بخش جذب و اعطای تسهیلات کرونا، روستایی، اشتغال و سایر بخش‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی از عملکرد برخی بانک‌ها در همراهی و همکاری با دستگاه‌های دولتی و خدمات دهی مناسب به ارباب رجوع قدردانی کرد و ادامه داد: عملکرد برخی بانک‌های خصوصی در استان، مطلوب و قابل قبول نیست.

جهانگیری افزود: از مدیران بانک‌های خصوصی در استان به صورت جدی انتظار داریم که در ارتباط با نوع همکاری خود با استانداری و پاسخ‌دهی مناسب به مکاتبات اداری تجدید نظر کنند و در ارائه آمار و اطلاعات مورد نیاز، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی همچنین خواستار تلاش بیشتر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و افزود: بانک‌های استان، تمام طرح‌های در دست بررسی را تا 15 اسفند، تعیین تکلیف کنند.

 

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا