هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان سرآمد رشد تولید و توسعه در صنعت فولاد کشور

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو خوش درخشید و مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولان صنعت ومعدن کشور و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش نبض بانک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در جریان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو، غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با حضور شرکت های تابعه شامل مجتمع فولاد صنعت بناب، احیاء استیل فولاد بافت، توسعه فرآورى صنایع و معادن ماهان سیرجان و زنجیره کامل تولید فولاد مورد توجه ویژه مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
قائم مقام گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه از غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان بازدید کرد و دیدارهایی جداگانه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت که حجت‌الاسلام میرتاجدالدینی نماینده تبریز، حسن پور نماینده سیرجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از آن جمله بودند.
همچنین خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه هلدینگ ماهان بازدید کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها و دیدار از غرفه هلدینگ‌ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سرآمد تولید و توسعه در صنعت فولاد نام بردند و از فعالیت های انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور تقدیر کردند.
یادآور می شود: هلدینگ گسترش صنایع ومعادن ماهان تاکنون بیش از 1700 شغل مستقیم در طرح های توسعه ایجاد کرده است.
شایان ذکر است:هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با وجود پتانسیل بالا در برخورداری از زنجیره کامل فولاد توانست در سال جاری افزایش چند برابری تولید در هر یک از شرکت های تابعه را محقق کند و بزرگترین حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور در حوزه فولاد را در دستور کار اجرایی خود قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا