گرانترین ارزهای دیجیتالی در بازار/ عقب نشینی قیمت بیت کوین و جهش ریپل

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  قیمت بیت کوین در اوایل روز شنبه به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۱ هزار و ۷۱۲ دلار رسید. این ارز پس از هفته‌ها نوسان بین ۵۰ هزار تا ۵۲ هزار دلار، برای اولین بار در حدود ۶۰ هزار دلار معامله شد.

بیت کوین پس از رسیدن به حداکثر ۶۰ هزار و ۹۰۰ دلار سپس کاهش قیمت داشت.

علاوه بر این، فشار فروش بر روی بیت کوین کاهش یافته است، زیرا شاخص تغییر موقعیت دارنده بلند مدت برای اولین بار در پنج ماه گذشته افزایش یافت و این نشان می‌دهد که استخراج کنندگان بیت کوین به جای فروش آن، شروع به جمع آوری بیت کوین کرده‌اند.

در حالی که قیمت بیت کوین به کمتر ۶۰ هزار دلار بازگشت، اما ریپل و XRP به دلیل موفقیت حقوقی جهش پیدا کردند. موفقیت‌های شرکت XRP در دادگاه ریپل باعث شد که ارز دیجیتال XRP بیشترین رشد ۲۴ ساعته را نسبت به سایر ارز‌های دیجیتال به ثبت برساند. قیمت این ارز دیجیتال با رشد ۲۵ درصدی در طول یک شبانه‌روز، روی ۱.۳۱ دلار قرار گرفته است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۳ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۲.۷۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۸.۶۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۱.۶۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۶.۲۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۳ فروردین را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 60,329 ۱،۵۸۳،۶۸۴،۴۹۵
اتریوم 2,154 ۵۶,۵۴۷,۳۴۵
بایننس کوین 560 ۱۴,۷۰۴,۲۵۰
ریپل 1.34 ۳۵,۰۷۴
تتر 0.99 ۲۶,۲۴۷
کاردانو 1.31 ۳۴,۴۷۶
پولکادات 41.32 ۱,۰۸۴,۶۹۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا