بانکها در شرایط کنونی با بازاریان همراهی کنند

فرماندار انزلی از روسای بانکها خواست :در خصوص دیرکرد اقساط بازاریان و چک های برگشتی تا پایان ماه رمضان مساعدت و همراهی لازم را با کسبه شهرستان داشته باشند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  اسماعیل میرغضنفری روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان افزود : واقعیت موضوع شرایطی است که با آن دست به گریبانیم و این شرایط به همراهی و همدلی همه مردم و بخش ها در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و مراعات شرایط همدیگر در سایر بخش ها نیست.
وی تصریح کرد: اگر تمام بازار تعطیل شود اما رفت و آمد ها ادامه داشته باشد و مردم پروتکل ها را رعایت نکنند پروسه شیوع ویروس کرونا قطع نخواهد شد.
وی با قدردانی از  مردم به جهت صبری که از خود در شرایط موجود نشان می دهند و همراهی در رعایت دستورالعمل ها و محدودیت ها،  اولویت حاکمیت را حفظ سلامت و جان مردم دانست.
وی افزود: گرچه درخصوص قرنطینه ها تاب آوری مردم به جایی رسید که نیاز به انجام برخی اقدامات ضروری بود اما هزینه ای که در این حوزه پرداخت شد و اوج گیری دوباره کرونا بسیار سنگین بود.
میرغضنفری با اشاره به اعلام هفته آینده از سوی وزیر بهداشت و درمان به عنوان هفته سیاه ، خاطر نشان ساخت: امروز بار سنگینی بر کادر بهداشت و درمان تحمیل شده است و جنگی که برای حفظ سلامت از ماهها قبل آغاز شده فرسایشی و خسته کننده است.
فرماندار بندر انزلی تصریح کرد: همه مشکلات؛ ناشی از سفرهای نوروزی نبود بلکه خریدهای غیر ضروری روزهای پایان سال و دید و بازدیدها و بی توجهی به رعایت مباحث بهداشتی چون ماسک و رعایت فاصله گذاری  در گسترش ویروس موثر بودند.
وی تاکید کرد: اگر انتظار داریم بازار تعطیل شود شهروندان نیز باید رعایت کنند و از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

این مسئول از روسای بانکها خواست :در خصوص دیرکرد اقساط بازاریان و چک های برگشتی نیز تا پایان ماه رمضان مساعدت و همراهی لازم را با کسبه شهرستان داشته باشند.
وی با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی و نگهداری از بیمارانی که شرایط بهتری دارند در این مجموعه اضافه کرد:باید فشار بر حوزه بهداشت و درمان و بیمارستانها تا حدی کاهش داد.

فرماندار انزلی در ادامه تصریح کرد : کلیه ماشین های غیر بومی تحت هر شرایطی نباید به شهر وارد شوند.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت مجموعه های ورزشی و استخرها را ممنوع است از برخورد شدید با متخلفان خبرداد و اضافه کرد: ماه مبارک‌رمضان فرصت خوبی برای اعمال محدودیت هاست تا مردم مراعات بیشتری در ترددها داشته باشند.
وی خطاب به فعالان فضای مجازی گفت: هم افزایی لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند و تذکر فرماندار به مدیران اجرایی را به منزله اختلاف بین مدیران تلقی نکنند. سلامت مردم به خطر افتاده و باید بکوشیم این وضعیت را مدیریت کنیم و این امر جز با همراهی مردم امکانپذیر نیست.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا