قول بانک‌های خوزستان برای تسهیل ارائه تسهیلات کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده استان گفت: تاکنون به ۱۳ هزار و ۷۱۷ پرونده، مبلغ یک هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در خوزستان پرداخت شده است.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  ارسلان غمگین  در خصوص عملکرد خوزستان در پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از سوی استاندار خوزستان انجام شده، مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

وی افزود: تسهیلات کرونایی در شش بخش شامل متقاضیان خویش‌فرمایی فاقد بیمه، بنگاه‌های رسمی، فرهنگ و ارشاد، ورزش و گردشگری تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۲۶ پرونده با ارزش ۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال بررسی و برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های استان خوزستان ارسال شده‌اند. از این تعداد، تاکنون به ۱۳ هزار و ۷۱۷ پرونده، مبلغ یک هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در خوزستان پرداخت شده است.

غمگین تصریح کرد: در حال حاضر مبلغ یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در بانک‌های استان باقی مانده است که با دستور استاندار خوزستان قرار است پیش از پایان اردیبهشت‌ماه این مبلغ نیز از سوی بانک‌های خوزستان به عنوان تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شود.

وی افزود: مهلت ثبت نام برای متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی وجود دارد و این مشاغل می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند. پیگیری خواهیم کرد که این تسهیلات به اصناف و واحدهای بیشتری در استان خوزستان تعلق بگیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با جلساتی که با بانک‌های عامل برگزار شده است، شاهد اقدامات رو به جلو هستیم و بانک‌ها نیز قول داده‌اند که مسیر پرداخت این تسهیلات، تسهیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا