تخلف بانک ها در دریافت وثایق وام اشتغال روستایی را اطلاع دهید

معاون توسعه اشتغال وزارت کار گفت: تخلف بانک ها در دریافت وثایق تسهیلات اشتغال روستایی را اطلاع دهید.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ حامد شمس, رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تعاون, کار و رفاه اجتماعی در صفحه توییرخود نوشت:

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی در مورد دریافت وثایق تسهیلات اشتغال روستایی با بانک ها اتمام حجت کرد و از آنها خواست از اعمال رفتار سلیقه ای خودداری کنند. تخلف بانک ها در دریافت وثایق تسهیلات اشتغال روستایی اطلاع دهید.

منصوری گفت: با توجه به افزایش نرخ قیمت ها پیشنهاد افزایش نرخ سرانه اشتغال به مبلغ 200 تا 250 میلیون تومان داده شده و به زودی عملایتی می شود.

وی افزود: طی نشست و صحبت های انجام شده با مدیران بانکی کشور، با برگشت منابع بازگشتی از پرداخت اقساط تسهیلات اشتغال روستایی به چرخه تولید در پرداخت تسهیلات اشتغالزا موافقت شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: منابع مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ها توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تامین و پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تحرک بخشی و حمایت از ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار یکی از اهداف طرح های اشتغال این وزارتخانه است که با راستی آزمایی، اثربخشی و اشتغال خالص ایجاد شده در این خصوص مشخص خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کمیته نظارت بر طرح های اشتغال روستایی با انسجام بیشتر باید از انجام هرگونه رفتار سلیقه ای در اعطای تسهیلات جلوگیری کنند.

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا