بانک هایی که چک اصناف را برگشت زدند باید توبیخ شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خواستار توبیخ مدیر شعب بانک هایی که چک اصناف را برگشت زدند، شد.

سعید فرخی ۱۸ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: پیرو جلسه قبل ستاد، در خصوص برگشت نزدن چک های اصناف از سوی بانک ها، به تمامی مدیران بانک های استان موارد ابلاغ شد تا از برگشت زدن چک ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه این ابلاغ از سوی رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان و دبیرخانه ستاد به بانک ها انجام گرفت، گفت: در برخی موارد شاهد بودیم که برخی شعب اقدام به برگشت زدن چک ها می کنند. ۱۵ اردیبهشت ماه مجددا کمیسیون هماهنگی بانک های استان مصوبه را ابلاغ و تاکیدات لازم را دنبال کرد.

فرخی تصریح کرد: اگر شعبه چک را برگشت بزند که در مواردی این امر انجام شده است، یا اطلاع رسانی از سوی مدیر شعبه انجام نشده یا عدم تمکین رخ داده است، به همین دلیل لازم است فهرستی از چک های برگشت خورده از سوی شعب توسط اتاق اصناف تهیه شود تا سرپرست بانک و مدیر شعبه توبیخ شوند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ در این جلسه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی خواستار نظارت جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بر نحوه توزیع واکسن شد و افزود: توزیع واکسن باید به شکل عادلانه در بین بیمارستان های استان انجام گیرد.

محسن خیرمند افزود: متاسفانه بانک ها چک اصناف را برگشت زدند که این امر حاکی از عدم توجه بانک ها به مصوبات استان است ،به همین دلیل لازم است که این امر پیگیری شود، بانک ها اعلام می کنند که اطلاع رسانی به آنها صورت نگرفته است و اگر این امر درست باشد باید نقص اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: پیشنهاد می شود که در تعطیلات عید فطر محدودیت هایی که در نوروز سال ۹۹ اعمال شد مجددا تکرار شود تا دوباره مشکلی در این راستا در استان ایجاد نشود.

خیرمند در خصوص پروژه ساخت بیمارستان ولیعصر گفت: هر زمان که احساس شد کار در حال بر زمین ماندن است اعلام شود تا دستگاه قضا پیگیری لازم را داشته باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا