قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت ۰.۲۲ درصد کاهش به ۴۴,۹۷۸ دلار معادل ۱,۰۴۶,۶۳۸,۷۶۳ تومان رسید.

بیت کوین بار ریزش سنگین در هفته اخیر مواجه شده است. قیمت بیت کوین امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با کاهش ۰.۲۲ درصد به ۴۴,۹۷۸ دلار معادل ۱,۰۴۶,۶۳۸,۷۶۳ تومان رسید.

به گزارش «نبض‌بانک»؛بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۰.۵۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

روز‌های بد ارز‌های دیجیتالی همچنان ادامه دارد. بیت کوین روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح سه ماهه سقوط کرد، که بزرگترین عقب نشینی از قیمت فعلی خود بود.
بر اساس داده‌های CoinDesk ۲۰، ارز رمزنگاری شده پایین‌ترین قیمت ۴۲ هزار و ۲۱۲ دلار را تجربه کرد، سطحی که از ۸ فوریه (۲۰ بهمن) مشاهده نشده بود.
بیت کوین این بار با لمس کف قیمت ۴۲۰۰۰ دلاری (در Bitstamp) به پایین‌ترین سطح قیمت سه ماهه خود سقوط کرد. وقتی تسلا تصریح کرد که هیچ کدام از بیت کوین‌های خود را نفروخته است این نوسانات بار دیگر شدت گرفت. پس از این توییت، قیمت این ارز رمزنگاری شده در عرض چند دقیقه ۲۰۰۰ دلار افزایش یافت.
قیمت بیت کوین (BTC) تاکنون در سال جاری شاهد چهار اصلاحیه از بالاترین قیمت جدید بوده است که آخرین آن عقب نشینی ۳۵ درصدی بوده است. ارزش کل بازار آلت کوین‌ها با صعود به بالای ۱.۵ تریلیون دلار در هفته گذشته باعث شد که سلطه بیت کوین به کمترین حد خود در سه سال اخیر سقوط کند.
به گزارش کوین تلگراف، همزمان با کاهش ارزش بیت کوین در واکنش به توییت‌های ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، سلطه آلت کوین‌ها به بالاترین سطح در حدود سه سال گذشته رسیده است.
داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) حاکی از آن است که ارزش بازار بیت کوین، تا لحظه نگارش این خبر، به ۴۰.۳ درصد کل ارزش بازار ارز‌های دیجیتال رسیده که کمترین میزان از ژوئن سال ۲۰۱۸ است.
در اثر افت مجدد قیمت بیت کوین، شاخص ترس و طمع به پایین‌ترین حد خود در سطح ترس زیاد رسیده است. برخی از نهنگ‌ها مقادیر زیادی از دارایی هایشان را در صرافی‌ها ذخیره کرده اند و سرمایه گذاران خرد برای خرید مجدد در کف قیمت فعلی دچار ترس و تردید شده اند.
سایت آمب کریپتو، پرسیده است آیا سرمایه گذاران باید نگران باشند؟ این سایت در پاسخ نوشته است در حال حاضر، خیر. در حالی که افت زیر ۴۶ هزار دلار ایده آل نیست، بیت کوین موقعیت خود را بالاتر از پشتیبانی طولانی مدت خود و پیشرفت از ۴۲ هزار دلار حفظ می‌کند.
در زمان گزارش، این دارایی توانسته است بهبودی را در محدوده ۴۴ هزار دلار تسهیل کند، اما ترجیحاً باید ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده موقعیتی بالاتر از ۴۶.۵ هزار دلار را آغاز خواهد کرد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا