خبرهای بد برای بیت‌کوین

قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه در آمریکا به طور نسبی بالاتر رفت، زیرا معامله گران فشار زودرس قیمت را به عنوان یک فرصت خرید معامله دیدند و آنها خرید خود را افزایش دادند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛با این حال، فلزات در حال حاضر ریسک پذیری کمی را در بازار جهانی مشاهده می کنند و این می تواند روند صعودی را در کوتاه مدت محدود کند. آخرین قیمت معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با 6 دلار و 20 سنت افزایش در 1897.00 دلار و نقره ژوئیه (فرودین) با 0.129 دلار افزایش با 28.025 دلار در هر اونس بود.

دوشنبه از دید اخبار اقتصادی بازار بسیار آرام است، اما سرعت گزارش اقتصادی آمریکا از روز سه شنبه افزایش پیدا می کند. نقطه عطف داده هفته آمریکا گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در ماه مه (خرداد) است که روز پنجشنبه منتشر می شود.

خبرهای بد برای بیت کوین

پس از سقوط گسترده بیت کوین در ماه گذشته ، شرکت تجزیه و تحلیل تجارت مایکرواستراتژی ، بزرگترین مالک شرکت ارز رمزنگاری شده، روز دوشنبه هشدار داد که انتظار می رود در سه ماهه دوم حداقل 284.5 میلیون دلار به دلیل دارایی های بیت کوین ضرر داشته باشد، اما افراد به دنبال صعود قیمت، استوار بر بیت کوین هستند.

مدیر عامل میلیاردر مایکل سایلور – همچنین اعلام کرد که به دنبال افزایش بدهی است تا سرمایه گذاری خود را در بیت کوین دو برابر افزایش دهد.

این شرکت گفت که قصد دارد از خالص درآمد حاصل از بدهی برای خرید بیت کوین اضافی استفاده کند. سهام MicroStrategy که تقریباً در معاملات بازار ثابت است، تقریباً 55٪ از بالاترین سطح دو دهه گذشته در ماه فوریه (بهمن) سقوط کرده است – حتی بیشتر از بیت کوین ، که تقریبا 43٪ از بالاترین قیمت در آوریل (اردیبهشت) سقوط کرده است ، افت کرد.

خبرهای بد برای بیت‌کوین

خبرهای بد برای بیت‌کوین
دارایی های MicroStrategy با حدود 92هزار و 079 بیت کوین در ترازنامه خود ، در یک برهه از 5 میلیارد دلار رشد کرد ، اما اکنون ارزش آنها تقریباً 3.4 میلیارد دلار است.

همچنین یک خبر دیگر به ضرر ارزهای دیجیتالی در روز گذشته منتشر شد. نهاد ناظر بر بازارهای مالی کره جنوبی به صرافی‌های کشور خود اعلام کرده که در صورت ثبت نکردن تمامی معاملات و تراکنش‌ها، فعالیت آن‌ها ممنوع می‌شود.

طبق این گزارش، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی به ۲۰ صرافی فعال در این کشور گفته است که اگر می‌خواهند به فعالیت خود در کره ادامه دهند، باید به قوانین جدید تن بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا