۱۲۵ شعبه هالک بانک ترکیه برای کم بینایان در نظرگرفته شد

هالک بانک ترکیه، یکی از مهم ترین اهداف خود را فراهم آوردن بستری مناسب برای ارائه خدمات بانکی با توجه به شرایط جسمانی مشتریان کم توان خود اعلام کرد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛هالک بانک با ترکیب کردن نرم افزار تلفن همراه خود با برنامه های صفحه خوان، امکان استفاده از خدمات بانکی را برای مشتریان کم بینای خود هم مهیا کرده است.

برنامه های صفحه خوان می توانند رمزهای پیامکی یکبار مصرف که جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی و موبایل بانک برای صاحب حساب ارسال می شود را برای مشتریان کم بینا تربخوانند.

همچنین مشتریان هالک بانک که دارای کم توانی جسمی هم هستند می توانند از تمام خدماتی که عموم مردم به وسیله دستگاه خودپرداز معمولی استفاده می کنند، بهره مند شوند.

دراین راستا افرادکم بینا برای امنیت بیشتر می توانند صفحه نمایش را متناسب با شرایط خود تنظیم کنند.

به لطف یک برنامه خاص که متن روی صفحه را به صوت تبدیل می کند ، آنها همچنین می توانند مانده حساب خود را استعلام کرده و پول نقد دریافت کنند.

هالک بانک ترکیه همچنین به کمک شهرداری استانبول برای تسهیل دسترسی افراد کم توان به شعب خود، رمپ های استاندارد و پیاده رو های مناسب برای عبور افراد کم بینا و دارای عصا را در مجاورت بسیاری از شعب احداث کرده است.

هالک بانک  ترکیه اعلام کرده که با دارا بودن 340 شعبه برای تمامی افراد درترکیه اعم از اینکه مشتری این بانک باشند یا نباشند در مجموع به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس خواهد بود.

به گفته این بانک، 125 شعبه برای کم بینایان  و  158 شعبه برای معلولان جسمی و حرکتی در سراسر ترکیه تجهیز شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا