تغییرات مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز 27 تیر ماه

به گزارش «نبض‌بانک»؛حقوقی‌ها امروز حدود ۲۵۰میلیارد تومان وارد  بازار سهام  کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۴۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۸درصد یعنی هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به  بورس  و  فرابورس  در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سیمان، آهک و گچ» و  «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وتچارت»، «فولاد» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «تاپیکو»، «شستا» و «صباح» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود ۵۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با برتری حدود ۵۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۲نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۸۰میلیارد تومان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا