مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با رئیس بیمارستان میلاد: خدمت رسانی به حوزه سلامت از افتخارات بانک رفاه است

به گزارش «نبض‌بانک»؛اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک که میزبان دکتر حمزه ای رئیس و اعضای هیأت مدیره بیمارستان میلاد بود، با بیان این مطلب گفت: خدمت رسانی به سازمان تأمین اجتماعی و فعالان حوزه سلامت جزو افتخارات بانک رفاه کارگران است و خدمت‌رسانی در این حوزه انتفاعی نیست، بلکه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: در شرایط سخت کرونا و اثرات منفی آن بر تمامی بخش ها، نظام بانکی خدمات مطلوب و شایسته ای به اقتصاد کشور ارائه کرده است و با وجود این که بانک‌ها نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، اما وظایف و رسالت خود را در این شرایط سخت به خوبی ایفا می کنند.
لله‌گانی افزود: بانک رفاه کارگران با وجود همه مشکلات، خدمت رسانی شایسته و مناسب به بازنشستگان و فعالان حوزه سلامت را سر لوحه کار خود قرار داده است و این مسیر را با جدیت دنبال می کند.
وی تصریح کرد: در بیمارستان میلاد مجموعه ای از نخبگان و بهترین پزشکان و پرستاران مشغول به خدمت رسانی به هم وطنان هستند و ما نیز افتخار داریم که به این مجموعه و تمامی کادر درمان کشور که در مقابله با بیماری کرونا پیشگام هستند، خدمت رسانی کنیم.
در این دیدار دکتر حمزه ای رئیس بیمارستان میلاد نیز گفت: ارتباط و تعامل خوب و سازنده ای بین دو مجموعه وجود دارد و بانک رفاه کارگران چه در گذشته و چه در شرایط خاص و حساس کنونی، همراه و همگام با مجموعه بیمارستان میلاد بوده است که جای تقدیر دارد.
رئیس بیمارستان میلاد افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شد برخی از بخش های بیمارستان و فعالیت های قبلی تعطیل شود و اکنون تمام تلاش مجموعه، درمان بیماران مبتلا به کروناست و این موضوع مشکلاتی از نظر مالی و درآمدهای بیمارستان به وجود آورده است و خدمات مناسب بانک رفاه کارگران در این ایام تا حدود زیادی مشکلات را کاهش داده است که امیدواریم با عادی شدن شرایط، تعامل و همکاری های متقابل افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا