اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

به گزارش «نبض‌بانک»؛امروز سهامداران شرکت‌های دارویی لقمان، کاشی پارس و صنایع کاغذسازی کاوه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه پاسارگاد، ریل سیر کوثر و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 15 هزار و 403واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 523هزار و 81واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 840میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 18میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 202هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های دارویی لقمان، کاشی پارس و صنایع کاغذسازی کاوه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، موتورسازی تراکتورسازی ایران و الکتریک خودرو شرق بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 3 میلیارد و 700میلیون ورقه به‌ارزش 13هزار و 422میلیارد تومان در 875هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 99واحد افت کرد و در ارتفاع 22هزار و 665واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه پاسارگاد، ریل سیر کوثر و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های محصولات سرمایه‌گذاری هامون صبا، توزیع دارو پخش و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا