راهنمای صفر تا صد کارشناسی خودرو ماشین بانک

خرید خودرو بدون داشتن آگاهی کامل از جزییات فنی و رنگ خودرو یک ریسک بسیار بزرگ است زیرا کوچکترین مشکلات موجود در خودرو می تواند موجب ضررهای مالی بسیاری برای شما گردد. کارشناسی خودرو ماشین بانک در کنار شماست تا بتوانید به راحتی در هنگام خرید خودرو به درستی از مشکلات و معایب خودرو آگاه شده و یک خرید خودرو خود را به صورت مطمئن انجام دهید. در این بخش تصمیم داریم تا به صورت کامل به معرفی خدمات کارشناسی خودرو ماشین بانک بپردازیم.

راهنمای صفر تا صد کارشناسی خودرو ماشین بانک

به گزارش نبض بانک ، ثبت درخواست کارشناسی خودرو در وب سایت ماشین بانک

برای درخواست کارشناسی خودرو می توانید به وب سایت ماشین بانک مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و برای اعزام کارشناس هماهنگی های لازم با شما به عمل خواهد آمد. همچنین می توانید با تلفن 02191074045 تماس بگیرید و درخواست کارشناس خودرو نمایید. کارشناس خودرو ماشین بانک در کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از ثبت درخواست شما در محل مورد نظر شما حضور خواهند داشت و به کارشناسی خودرو مورد نظر خواهند پرداخت. برای بهتر انجام شدن کارشناسی خودرو بهتر است ابتدا خودرو مورد پسند شما واقع شود و سپس درخواست کارشناسی خود را ثبت نمایید.

چه نقاطی از خودرو مورد بررسی کارشناس خودرو قرار خواهد گرفت؟

تمامی بخش های بدنه و فنی و رنگ خودرو که قابل مشاهده باشند توسط کارشناس خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.کارکرد خودرو نیز با استفاده از دستگاه دیاگ و به صورت تجربی نیز توسط کارشناس خودرو خبره بررسی می شود. کارشناسان خودرو ماشین بانک جزو بهترین و متخصص ترین کارشناسان خودرو در شهر تهران هستند و تجربه زیادی در کارشناسی خودرو دارند.

در هنگام ثبت درخواست کارشناسی خودرو چه مواردی را باید ثبت کنید؟

برای درخواست کارشناسی خودرو کافی ست برند خودرو – مدل و شماره تلفن خود را ثبت کنید. کارشناسان ما برای دریافت نشانی دقیق محل کارشناسی خودرو و زمان بازدید با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه کارشناسی خودرو چقدر است؟

هزینه کارشناسی خودرو بر اساس نوع و برند خودرو متفاوت است و بازه قیمتی کارشناسی خودرو بین ۱۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان است. دلیل این امر به خاطر تفاوت در سیستم های فنی ، آپشن ها و… است. بهتر است قبل از درخواست کارشناسی خودرو با فروشنده در این زمینه به توافق برسید. گاهی ممکن است که فروشنده اجازه کارشناسی خودرو را به صورت دقیق به کارشناس ندهد و مانع از بررسی دقیق خودرو شود.

شرایط کارشناسی خودرو چیست؟

هرچقدر که خودرو تمیزتر باشد احتمال بروز خطا در هنگام کارشناسی خودرو کمتر است. پس بهتر است که اگر خودرو کثیف است با فروشنده به توافق برسید که خودرو تمیز شود و سپس مورد کارشناسی قرار گیرد.

کارشناس خودرو در روشنایی روز بهتر می تواند موجب آسیب های بدنه و فنی خودرو گردد. بنابراین بهتر است که کارشناسی خودرو در نور روز صورت پذیرد.

در زمان کارشناسی خودرو چه بخش هایی مورد بررسی قرار میگیرند؟

تمامی نقاط خودرو مورد نظر که قابل مشاهده باشند توسط کارشناس خودرو مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این نقاط شامل :

بدنه خودرو

رنگ خودرو

فضای داخلی خودرو

مدارک خودرو

بخش فنی خودرو

گیریبکس خودرو

بخش تعلیق و فرمان و ترمز خودرو

لاستیک ها

آپشن های خودرو و…

ضمانت کارشناسی خودرو ماشین بانک به چه صورت است؟

رنگ و بدنه خودرو – اولین بخشی که در کارشناسی خودرو ماشین بانک مورد بررسی قرار می گیرد بدنه و رنگ خودرو است که دربرگیرنده بدنه، سقف، شاسی ها و ستون های خودرو، سپر، صندوق عقب ، درب‌ها و گلگیرها می‌باشد. کارشناس خودرو باید توانایی بررسی دقیق تمامی این نقاط را داشته باشد . در صورتی که کارشناس نتواند به درستی این بخش ها را مورد بررسی قرار دهد یا در صورتی که در هنگام بررسی رنگ و بدنه خودرو دچار اشتباه شود باید خسارت ناشی از این اشتباه به صورت کامل به خریدار پرداخت شود. ( امکان دارد یک خودرو ساعاتی پس از کارشناسی دچار تصادف شده و برای اصلاح بخش آسیب دیده رنگ آمیزی مجدد شود. باید این نکته را در نظر گرفت که بخش های رنگ آمیزی شده خودرو که دارای رنگ آمیزی جدید یا قدیمی هستند قابل تشخیص است )

مشکلات فنی قابل مشاهده – در خودروهای جدید با استفاده از دستگاه دیاگ می توان به بسیاری از مشکلات فنی خودرو پی برد. کارشناس باید توانایی استفاده صحیح از این ابزار را داشته باشد و در صورت استفاده از این دستگاه در هنگام کارشناسی خودرو ، مسئولیت اشتباهات ناشی از آن را نیز بر عهده بگیرد. همچنین بخش های فنی خودرو که قابل مشاهده و بررسی است باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار گرفته و گزارش بررسی به فرد متقاضی ارائه شود. در صورتی که بخشی از خودرو قابل مشاهده بوده و توسط کارشناس مورد بررسی قرار نگرفته باشد یا به اشتباه کارشناسی شده باشد، خسارت بخش مورد نظر باید به متقاضی پرداخت شود.

بخش های غیر قابل مشاهده در خودرو – بخش هایی از خودرو قابل مشاهده یا بررسی توسط کارشناس ( از قبیل زیر خودرو ، داخل گیریبکس و… ) نیست. این نکته باید توسط کارشناس به متقاضی گفته شود. بخش های فنی خودرو که قابل مشاهده یا بررسی نمی باشد شامل ضمانت نمیگردد. در صورتی که شرایط قرار گرفتن خودرو بر روی جک وجود داشته باشد و کارشناس با استفاده از جک، بتواند قسمت های درونی و زیرین خودرو را مورد بررسی قرار دهد، نقاطی بررسی شده شامل ضمانت می باشد.

بررسی آپشن های خودرو :کارشناس باید آپشن های خودرو را مورد بررسی قرار دهد. در صورتی که آپشن ها مورد بررسی کارشناس قرار گرفته باشد و کارشناس در بررسی آپشن های خودرو دچار اشتباه شده باشد ضروری است که خسارت ایجاد شده را به فرد متقاضی پرداخت نماید.

تیم کارشناسی خودرو ماشین‌بانک با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه، همواره تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا استاندار‌های ذکر شده را به طور کامل رعایت کند و در جهت حفظ حقوق متقاضیان
کارشناسی خودرو، از هیچگونه تلاشی دریغ نکند.

برای درخواست کارشناسی خودرو ماشین بانک می توانید به وب سایت این شرکت  مراجعه نمایید و یا با شماره زیر تماس بگیرید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا