نتایج جالب یک گزارش رمزگذاری شده در ارتباط با چگونگی نهادینه سازی تکنولوژی بلاک چین در کشور مکزیک

1. نتایج جالب یک گزارش رمزگذاری شده در ارتباط با چگونگی نهادینه سازی تکنولوژی بلاک چین در کشور مکزیک

بنظر می رسد نهادینه سازی رمزارزها و تکنولوژی بلاک چین در کشور مکزیک رشد چشمگیری داشته است. به گزارش نهاد خصوصی پژوهش های علمی انستیتو پانمون مکزیک، ۳۵۳ نماینده ارشد شرکت های تجاری در سراسر مکزیک در طرح نظر سنجی این شرکت کردند.

به گزارش نبض بانک ، 

شرکت های بزرگ تجاری در مکزیک به صورت ویژه روی چگونگی استفاده از رمزارزها تمرکز کرده اند

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که ۴۰ درصد شرکت های مکزیکی که در این طرح پژوهشی شرکت کردند به دنبال نهادینه سازی و استفاده از رمزارزها و تکنولوژی بلاک چین هستند. در این میان ۷۰ درصد از این شرکت ها به صورت ویژه روی چگونگی استفاده از رمزارزها تمرکز کرده اند.

چارت آماری این نظر سنجی نشان می دهد ۵۱ درصد شرکت های تجاری در مکزیک مایل هستند از ظرفیت های تکنولوژی بلاک چین و صنعت امور مالی غیر متمرکز برای مدیریت معاملات تجاری خود استفاده کنند. ۳۷ درصد شرکت های مکزیکی نیز نسبت به نهادینه سازی قراردادهای هوشمند ابراز تمایل کرده اند. این گزارش عنوان می کند اکثریت قریب به اتفاق شرکت های مکزیکی مایل هستند از تکنولوژی بلاک چین برای ارتقای سیستم های امنیتی و تضمین فرایندهای رمزگذاری شده استفاده کنند.

اگرچه مکزیک به عنوان یک کشور پیشرو در زمینه تکنولوژی بلاک چین در سطوح کلان بین المللی شناخته نمی شود اما در سالیان اخیر نقش بسزایی در توسعه و نهادینه سازی تکنولوژی دفتر کل توزیع شده و صنعت رمزارزها داشته است.

اخیراً کشور مکزیک برای شهروندان خود که در خارج از این کشور زندگی می کنند سیستم رای دهی ویژه ای را طراحی کرده است. این سیستم رای دهی به صورت غیر متمرکز در بستر بلاک چین طراحی شده و قرار است در انتخابات سراسری سال ۲۰۲۱ در دسترس شهروندان مکزیکی قرار بگیرد.

پیش از این گزارش های پژوهشی حاکی از آن بودند که شرکت های بزرگ تجاری در کشور مکزیک بیش از ۱.۳ میلیارد دلار از طریق نهادهای فناوری امور مالی درآمدزایی داشته اند. بخشی از این درآمد به توسعه شبکه های بلاک چین و نهادینه سازی صنعت رمزارزها در این کشور اختصاص پیدا خواهد کرد.

منبع: کوین تلگراف.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا