پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تسهیلات در خراسان شمالی طی ۳ سال

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف از سوی بانک های استان در ۳ سال گذشته خبر داد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛استاندار خراسان شمالی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه سال ۹۷ تا تیر ماه سال جاری با پیگیری‌های مستمر در سطح ملی و استانی و برگزاری جلسات با بانک مرکزی، بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به مردم عادی و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: این تسهیلات با کارمزد ۴ الی ۱۸ درصد در بخش‌های بازرگانی و خدمات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و ساختمان و صادرات پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بخش بازرگانی و خدمات، هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان به بخش صنعت و معدن، ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی، ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان به بخش مسکن و ساختمان و ۹۱۳ میلیارد تومان به بخش صادرات استان پرداخت شده است.

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: بانک‌های ملی، ملت، مسکن، کشاورزی، رفاه، صادرات، سپه، تجارت، پست بانک، صنعت و معدن، توسعه تعاون، توسعه صادرات و صندوق کارآفرینی امید بانک‌های عامل پرداخت کننده این تسهیلات بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا