نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰

نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۲ هزار و ۳۵ تومان فروخته شد. همچنین قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۰.۰۲ درصدی، با قیمت ۱۲ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۱.۱۹ درصدی به قیمت ۱۲ میلیون و ۲۴۷ هزارتومان فروخته شد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛قیمت انس جهانی طلا بدون تغییر قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۴۵ دلار قرار دارد. البته برخلاف روند بدون تغییر قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۰۲ تا ۱.۱۹ درصدی را تجربه کردند.
بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۰.۰۲ درصدی، با قیمت ۱۲ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۱.۱۹ درصدی به قیمت ۱۲ میلیون و ۲۴۷ هزارتومان فروخته شد.
همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.
قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت گذاری، با ۰.۳۴ درصد افزایش به پنج میلیون و ۳۷۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۰.۳۳ درصدی به یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا