نقش بیمه ها درسلامت جامعه انکارناپذیر است

فرماندار شهرستان لنگرود استان گیلان گفت: بیمه ها می توانند با فرهنگ سازی درخصوص نحوه وسبک زندگی درست در پیشگیری از بیماریها موثر باشند که این رویکرد می تواند درمدیریت هزینه ومنابع مالی دولت وخانواده ها نقش بسزایی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آی‌هینا؛ مهندس سیروس شفقی بیان کرد: امیدوارم مدیریت درستی که سازمان بیمه سلامت دراین شرایط سخت اقتصادی درپیش گرفته و با توجه به پرداختی های اخیر به مراکز تشخیصی درمانی سهم کوچکی درحمایت ازمدافعان سلامت درشرایط خاص کنونی شده باشد.
فرماندار شهرستان لنگرود استان گیلان افزود: درگزارش ارائه شده دکترمحمدی مدیرکل بیمه سلامت درزمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد وبه روز شدن پرداختی‌ها ، وضعیت اداره کل بیمه سلامت گیلان مطلوب است که این تعامل درست با مراکز ومدیریت درستی که دراستان انجام گرفت شاهد افزایش رضایتمندی گیرندگان وارائه دهندگان خدمت هستیم.
شفقی در پایان یاد آورشد: فرمانداری شهرستان لنگرود در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه سلامت به مردم ازهیچ کوششی دریغ نخواهد کرد وامیدوارم با تعامل بیشتر و کمک همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیرخدمت رسانی به مردم را بیش از پیش هموارکنیم که در این راستا با ساخت ساختمان جدید بیمه سلامت در این شهرستان یکی از خواسته های به حق بیمه شدگان تحقق خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا