مدارک لازم برای دریافت وام بانک صنعت و معدن

بانک‌های مختلف به منظور پرداخت تسهیلات علاوه بر رعایت قوانین بانک مرکزی، شرایط خاص خود را هم دارند. متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن هم باید مدارک مورد نظر این مجموعه را فراهم کرده و در اختیار آن قرار دهند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛بانک صنعت و معدن در دو قالب بلندمدت و کوتاه مدت به مشتریان خود تسهیلات اعطا می‌کند. هر یک از این تسهیلات شرایط خاص خود را داشته و مدارک ویژه‌ای را لازم دارد. در واقع افراد برای دریافت هر کدام از این وام‌ها باید حساب و شرایط خاص خود را داشته باشند. به همین منظور در این گزارش مدارک مورد نیاز برای دریافت وام‌های بانک صنعت و معدن بررسی خواهند شد؛

مدارک لازم برای تسهیلات بلند مدت

افراد به منظور تامین مالی بخشی از هزینه‌های سرمایه گذاری در جهت ایجاد یا توسعه واحدهای صنعتی، معدنی و گردشگری یا فراهم کردن شرایط لازم جهت بهره برداری مطلوب از واحدهای صنعتی خود امکان بهره گیری از تسهیلات ارزی و ریالی بانک صنعت و معدن را در قالب یکی از عقود اسلامی خواهند داشت.

مدارک مورد نیاز برای استفاده از این نوع تسهیلات ارائه آخرین اساسنامه مصدق ثبت شرکت‌های متقاضی و آخرین نسخه آگهی تاسیس در زمان افتتاح حساب جاری است. روزنامه رسمی آگهی آخرین اقامتگاه قانونی شرکت، آگهی آخرین اعضا هیئت مدیره اعم از حقیقی و حقوقی  و صاحبان امضا مجاز در زمان افتتاح حساب، گواهی مالیاتی موضوع ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم و صورت جلسه هیئت مدیره شرکت مبنی بر موافقت با اخذ تسهیلات از بانک هم باید ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا