تهیه وام از بانک شهر با همکاری بانک مرکزی برای اورهال قطار‌ها

امیدوارم با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات نفس‌های به شماره افتاده ناوگان مترو جانی دوباره بگیرد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط مسافران شهر زیر زمینی گذاشته ایم و امیدوارم مشکلات کمبود واگن و عقب افتادگی‌های اورهال قطار‌ها با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات جانی دوباره به ناوگان متروی تهران ببخشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه در حال حاضر جهت بهبود شرایط باید هرچه زودتر فکری برای اورهال کردن قطار‌ها و افزایش ناوگان در شهر زیر زمینی انجام شود افزود: همزمان در حال شناسایی دقیق میزان قطعات مورد نیاز تامین منابع مالی برای اورهال کردن قطار‌ها هستیم.
وی تصریح کرد: از قبل نیز آمار مورد نیاز در خصوص اورهال کردن قطار‌ها ارایه شده است، اما می‌خواهیم با اطلاعات دقیق‌تر در خصوص تعداد قطعات برای رفع این مشکلات طبق نیاز خطوط اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: ما می‌دانیم که منابع بانکی کشور با مشکل روبروست، اما با همکاری بانک مرکزی در حال تهیه وام از بانک شهر هستیم و امیدواریم با نهایی شدن این وام به تعهدات خود به پیمانکاران عمل کنیم و کار اورهال کردن قطار‌های مترو را هم سرعت بیشتر بدهیم.
وی خاطرنشان کرد با توجه به اهمیت توجه به حمل و نقل بخصوص مترو در این شرایط که تنها راه برون رفت از آلودگی هوا گسترش و ارایه خدمات مناسب به شهروندان و ترغیب افراد برای استفاده از از حمل و نقل عمومی است. امیدواریم با همکاری بانک عامل و بانک مرکزی اتفاقات خوبی را در زمینه تامین اعتبار در قالب ارایه تسهیلات شاهد باشیم تا هر چه زودتر نفس‌های به شماره افتاده نوگان متروی تهران جانی دوباره بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا