کدام بانک‌ها وام ۵۰۰ میلیونی می‌دهند؟

برخی از بانک‌ها به متقاضیان خود با شرایط سپرده‌گذاری و معرفی ضامن رسمی وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌دهند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛برخی از بانک‌ها به متقاضیان خود با شرایط سپرده‌گذاری و معرفی ضامن رسمی وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌دهند. البته به دلیل بالا بودن مبلغ اقساط ماهانه این تسهیلات به فعالان اقتصادی و برخی از مشاغل فقط تعلق می‌گیرد.
سقف تسهیلات اعطایی در برخی از بانک‌ها با توجه به میانگین حساب افراد تا ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
بانک اقتصادنوین: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد وام می‌دهد. شرایط دریافت این وام مسدودی سپرده مشتری تا حداکثر چهار ماه است. همچنین اگر کسی سپرده‌گذاری در بانتک انجام نداده باشد، باید به ازای هر ۱۰ میلیون تومان وام به بانک یک ضامن کسر از حقوق معرفی کند.
این وام به صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی تعلق می‌گیرد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است که با این حساب قسط هر وام ۱۴ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان برآورد شده است.
بانک تجارت: این بانک در طرح آنی پزشکان، با سود چهار درصد و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. مدت بازپرداخت این وام ۶۰ ماهه است و بانک نسبت به ارزش ۸۵ درصد سپرده مشتری به او وام می‌دهد. با این حساب اقساط وام ۵۰۰ میلیون تومانی ماهانه ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تمام می‌شود.
این بانک در طرح دیگر خود با نام تجارت با متخصصان، وام ۵۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۵ درصد می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید ضامن رسمی به بانک معرفی کند. شرایط ضامن به این صورت است که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دو ضامن معتبر هم‌صنف دارای پروانه کسب و بالای ۱۰۰ میلیون تومان سند ملک باید به بانک معرفی شود.
بانک دی: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌دهد. اقساط ماهانه این وام ۱۸ میلیون و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.
بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با سود چهار درصد به متقاضیان وام می‌دهد. بر این اساس اقساط ماهانه این وام ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان می‌شود. همچنین در این طرح تا طمان تسویه کامل وام سپرده مشتری مسدود می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا