بانک‌ها عامل اصلی تحریم داخلی هستند

قیمت‌گذاری دستوری موجب تضعیف تولید رقابتی می‌شود

به گزارش «نبض‌بانک»؛نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها با دریافت نرخ بهره بالا عامل اصلی تحریم داخلی هستند که باید این مشکل حل شود.

 سید البرز حسینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: روند کاری ما در کشور باید به سمتی حرکت کند که مردم به طور ملموس نتیجه تصمیمات ما را ببینند.

وی بیان کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور وخیم است و تورم بالای ۴۰ درصد زندگی مردم را مختل کرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ام‌الفسادهای نظام اقتصادی ما رویه غلط بانک‌ها در بانکداری اسلامی است و آنان با این روند غلط خود و دریافت نرخ بهره بالا عامل اصلی تحریم داخلی هستند که باید این مشکل حل شود.

حسینی گفت: قیمت‌گذاری دستوری و مداخله زیاد در اقتصاد یکی دیگر از مشکلات کشورمان است و باعث می‌شود تولید رقابتی تضعیف شود.

وی با بیان اینکه همچنین شاهد معافیت مالیاتی فعالیت‌های سوداگرانه و نبود عدالت مالیاتی هستیم، تأکید کرد: در خصوص تغییر ریل اقتصادی کشور مقاومت زیادی می‌شود که باید این روند اصلاح شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده از رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان اجرایی کشور این است که روی تغییر ریل اقتصاد کشور تمرکز کنند تا شرایط به نفع مردم و اقتصاد کشور تغییر یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا