وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)

برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را اعطا می‌کنند. سقف این وام‌ها تا ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را می‌دهند. اما تسهیلات تعمیر مسکن هر کدام از بانک‌ها چقدر است؟

بانک مسکن: این بانک تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان با نرخ سود ۹ درصد و با بازپرداخت ۳۰ ماهه به مشتریان خود وام می‌دهد. این بانک کف مبلغ این وام را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین برای دریافت این وام لازم است مشتری حساب قرض‌الحسنه داشته و سند ملکی را هم به عنوان ضامن به بانک ارائه دهد. اقساط ماهانه این وام هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.

بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. مشتری برای دریافت این وام لازم است تا حساب قرض‌الحسنه در بانک داشته باشد. این بانک ادعا کرده است سپرده مشتری بلوکه نمی‌شود، اما ۱۶ درصد از مبلغ وام نزد بانک در حساب دیگر مسدود می‌شود. نوع ضمانت این وام هم سند ملکی است.

بانک دی: این بانک تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه وام می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید در بانک دی سپرده‌گذاری کند و تا زمان تسویه کامل سپرده مشتری نزد بانک مسدود می‌ماند. اقساط ماهانه این وام هم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

بانک پارسیان: این بانک هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. این بانک برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده را برای مشتری الزامی اعلام کرده است، اما برای دریافت این وام سرمایه متقاضی مسدود نمی‌شود و تنها باید حساب بین ۶ تا ۹ ماه گردش داشته باشد.

بانک شهر: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. نوع ضمانت این وام سند ملکی است. تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، با ضامن کسر از حقوق و مبالغ بیشتر با ضمانت سند ملکی پرداخت می‌شود. اقساط ماهانه این وام چهار میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا