آیا کرایه یک بوگاتی شیرون صرفه اقتصادی دارد؟

یکی از چیز‌هایی که هنگام صحبت در مورد ماشین‌ها به آن اشاره نمی‌کنیم هزینه نگهداری آن‌ها است. ما در مورد قیمت خرید حرف می‌زنیم و گاهی هم به قیمت‌های احمقانه آپشن‌ها زل می‌زنیم. اما تقریباً هیچگاه به اصول هزینه‌های ماهیانه نمی‌پردازیم.

بروکس ویسبلت پسری که کانال یوتیوب DragTimes را اداره می‌کند تصمیم گرفت این کار را انجام دهد، و به جای اینکه از یک ماشین فنا پذیر استفاده کند، این اعداد را بر روی یک بوگاتی شیرون اسپرت با یک سال کارکرد اجرا کرد.

به گزارش نبض بانک ، بنابراین، برای شروع، از آنجا که بوگاتی شیرون مورد نظر یک سال کار کرده بود، فروشنده آن مبلغ ۲۰۰ هزار دلار تخفیف را در نظر گرفت. این خیلی به نظر خوشایند می‌آید، چرا که چنین مبلغی برای پیش پرداخت یک خانه در لس آنجلس کافی است، اما برای خودرویی با قیمت بیش از ۳.۵ میلیون دلار، یک تغییر احمقانه به شمار می‌رود. سپس، او به دنبال مبادله Ferrari FB Tributo نسبتاً جدید خود بود، که نمایندگی برای آن مبلغ ۱۰ هزار دلار در ازای یک MSRP پیشنهاد کرد. این موضوع هم بد نیست، اما برای یک خودرو ۳۵۰ هزار دلاری مبلغ زیادی به شمار نمی‌رود.

اکنون، آقای ویسبلت قصد خرید یکجای بوگاتی شیرون را ندارد. در عوض، می‌خواهد آن را کرایه کند و بنابراین او خودرو را با ۲۴ و ۳۶ ماه زمان و سالانه ۲۵۰۰ مایل اجازه حرکت، کرایه می‌کند. قبل از اینکه به سراغ مبلغ اصلی اجاره برویم باید این موضوع را بیان کنیم که حدود ۴ هزار دلار از هزینه ماهانه فقط صرف مالیات می‌شود.

با کنار گذاشتن همه اینها، هزینه اجاره یک بوگاتی شیرون با یک سال کارکرد ماهانه ۶۵.۹۶۰ دلار طی ۲۴ ماه خواهد بود. اگر او اقساط ۳۶ ماهه را قبول کند این مبلغ ۱۰ هزار دلار دیگر پایین می‌آید، اما در هر دو حالت، این مبلغ به طرز دیوانه کننده‌ای بالا است.

نظر شما چیست؟ آیا حاضرید میانگین سالانه درآمد یک خانواده را در یک ماه صرف اجاره یک ابر خودرو با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار کنید؟ Weisblat نتوانست این کار را انجام دهد و در عوض یک Ferrari SF۹۰ Stradale سفارش داد.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا