دریافت آسان وام قرض الحسنه ازدواج از بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسان کردن فرآیند پرداخت وام ازدواج، امکان افتتاح حساب را به صورت غیرحضوری فراهم کرده است. به همین منظور متقاضیان وام ازدواج امکان افتتاح حساب از طریق وبسایت بانک و همراه بانک «مهریران» را دارند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، اعلام کرده که این بانک سعی می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وام ازدواج معرفی شدگان از سوی سامانه بانک مرکزی اقدام کند. با استفاده از تهمیدات انجام شده توسط بانک مهر ایران، حتی برای دریافت کارت بانکی به منظور واریز وام ازدواج، لازم به مراجعه حضوری نیست. کارت بانکی به محل سکونت یا کار متقاضیان ارسال خواهد شد.

شمسی‌نژاد ابراز امیدواری کرده که مجموعه اقدامات انجام شده درباره آنلاین شدن افتتاح حساب و درخواست وام، برای همه افراد به خصوص متقاضیان تسهیلات ازدواج مفید خواهد بود. این بانک طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری، 24 هزار و 439 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است.

شرایط تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 1400

طبق اعلام قبلی روابط عمومی بانک مهر ایران، مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین، مطابق لایحه بودجه سال جاری، 70 میلیون تومان بوده و حداکثر دوره بازپرداخت آن هم 10 ساله تعیین شده است. در صورتی هم که مرد کمتر از 25 سال و زن کمتر از 23 سال سن داشته باشد، سقف وام برای هر یک از زوجین تا 100 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

افرادی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را خواهند داشت که تاکنون از این وام استفاده نکرده باشند؛ در غیر این صورت وام به این افراد تعلق نمی‌گیرد. لازم به ذکر است مبلغ این وام برای ایثارگران متفاوت بوده و دو برابر افراد عادی اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا