جزئیات دریافت وام بدون ضامن 50 تا 100 میلیون تومانی

شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی، شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی که از شعبات بانک‌های ذی ربط حقوق می‌گیرند باید دارای رتبه اعتباری آ، بی یا سی باشند تا بتوانند وام دریافت کنند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛افراد واجد شرایط به منظور دریافت وام 50 میلیون تومانی می‌توانند بدون ضامن اقدام کنند. افراد واجد شرایط به منظور دریافت این مبلغ وام لازم است نامه کسر از حقوق را به بانک عامل ارائه دهند. اما در صورتی که فرد متقاضی مایل به دریافت وام 50 تا 100 میلیون تومانی باشد باید علاوه بر نامه کسر از حقوق، سفته یا چک برای هم داشته باشند.

سایر کارکنان بخش خصوصی هم که جزو افراد مذکور نیستند اما در بانک دریافت کننده حقوق خود رتبه اعتباری آ یا بی دارند می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق یا سفته یا چک امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی را دارند. این گروه در صورتی که به وام 100 میلیون تومانی احتیاج داشته باشند باید حتما یک ضامن به بانک ارائه دهند.

دیگر اقشار هم به زودی وام بدون ضامن دریافت خواهند کرد

وزارت اقتصاد از هر فرآیند، طرح و شرایطی که مطابق قانون جریان وام دهی را به مشتریان تسهیل کند، استقبال می‌کند. در واقع اینگونه اقدامات مورد توجه و حمایت وزارت اقتصاد است.

در حال حاضر این شرایط برای حقوق بگیران دولت فراهم شده و طبق گفته عباس حسینی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، با توجه به هماهنگی بسیار مناسب بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، احتمالا این شرایط برای دیگر اقشار هم فراهم خواهد شد.

حسینی بیان کرده که طرح مذکور و اعتبارسنجی یاد شده براساس شاخص‌های جهانی انجام می‌شود و مورد توجه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا