افزایش قیمت ها در بازار ارز | دلار در معاملات امروز چقدر قیمت خورد؟ | جدیدترین قیمت دلار و یورو ؛ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۱۷ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۳۲ تومان افزایش یافت. اما دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛قیمت دلار امروز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که قیمت آن افزایشی بود.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۵ هزار و  ۶۵ تومان و ۲۵ هزار و  ۳۱۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته (پنجشنبه۲۱ بهمن) ۱۳۲  تومان افزایش داشت.

قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۶۱۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۹۰۵ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به خرین روز کاری هفته گذشته ۲۰۹  تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۲ تومان و ۲۵ هزار و ۲۹۴ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۴۱۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۹۶ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی قیمت دلار و یورو  افزایش یافت.

همچنین امروز تا ساعت ۱۳  و ۱۵ دقیقه نرخ  دلار در بازار متشکل  ۲۵ هزار و ۱۶۶ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۷۹۰ تومان اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا