شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک تجارت + جزئیات

بر اساس مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک تجارت، این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد، مبلغی از وام را بلوکه نمی‌کند یا برای ضمانت وام، وثیقه نقدی نمی‌خواهد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛بررسی‌ها از برخی شعب بانک تجارت نشان می‌دهد برای دریافت وام از این بانک باید طی بازه سه تا شش ماه سپرده بگذارید تا به نسبت این سپرده وام بگیرید یا کسانی که حقوق خود را از این بانک می‌گیرند، می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان کارت اعتباری بگیرند.

در پی ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از مبلغ وام و همچنین سپرده‌گذاری بدون سود برای دریافت تسهیلات، عملکرد بانک‌ها در این راستا و رعایت این بخشنامه مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به طور نمونه شرایط وام دهی از سوی بانک تجارت و چگونگی برخورد این بانک با بخشنامه مربوطه رصد شده است.

بر اساس مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک تجارت، این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد، مبلغی از وام را بلوکه نمی‌کند یا برای ضمانت وام، وثیقه نقدی نمی‌خواهد.

اما شرایط پرداخت وام در این بانک به این صورت است که متقاضیان به دو روش می‌توانند وام بگیرند. طبق گفته مسئولان برخی از شعب بانک تجارت، پرداخت وام در این بانک به صورت کارت اعتباری (تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان) است که فقط مشمول کسانی می‌شود که حقوق خود را از بانک تجارت می‌گیرند.

روش دیگر بانک تجارت برای پرداخت تسهیلات نیز به این صورت است که میانگین حساب متقاضیان بررسی می‌شود و هر چه آن‌ها از میانگین حساب بالایی برخوردار باشند یا سپرده با مبلغ بیشتری طی سه تا شش ماه در بانک گذاشته باشند، مبلغ وام نیز بیشتر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا