تأمین نهاده‌ها و تنظیم بازار عمده فروشی به وزارت جهاد کشاورزی محول شد

وزیر جهاد کشاورزی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه رئیس جمهوری و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تأمین نهاده‌های زراعی، باغی، دامی و همچنین تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ تا سطح عمده فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

به گزارش نبض بانک ، او ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، تعامل و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های مرتبط با موضوع تنظیم بازار محصولات دامی کشاورزی از جمله وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی انجام شده است. با مصوبه اخیر ستاد اقتصادی دولت و ستاد تنظیم بازار، وظیفه تامین تمامی نهاد‌های زراعی، باغی و دامی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده و وزارت صمت همچنان در موضوع ثبت سفارش فعالیت خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بر این اساس وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت پیگیری تخصیص و تامین ارز، موضوعات گمرکی و ترخیص نهاده‌ها را بر عهده دارد.

خاوازی درباره تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ گفت: در خصوص تولید مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز وضعیت خوبی داریم و جای هیچگونه نگرانی برای مردم نیست. تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ درسطح خرده فروشی بر عهده وزارت صمت خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ارتباط خوب ایجاد شده میان دستگاه‌ها گفت: با اقدامات انجام شده در ماه‌های آینده شاهد وضعیت خوبی در بازار خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا