نبض بانک:گربه ها متلاشی شدند

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و منازل پایتخت خبر داد.

به گزارش نبض بانک ، سرهنگ”جلیل موقوفه ای” وی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پایان هفته گذشته در پی تماسی شهروندی با ۱۱۰ و اعلام سرقت از منزلش، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیام دشت به محل مورد نظر در خیابان بهشتی اعزام شدند.

وی افزود: پس از ورود ماموران به ساختمان متوجه شدند که سارق به راحتی وارد منزل شده و درب ساختمان کاملا سالم است و لوازمی از جمله تلویزیون، جاروبرقی، دریل شارژی و دیگر لوازم منزل به سرقت رفته است.

موقوفه ای ادامه داد: ماموران با بررسی های بیشتر دریافتند که سارقان گاوصندوق داخل اتاق خواب را پیدا کرده اما نتوانستند آن را باز کنند.

وی افزود: مالباخته به ماموران حاضر در محل اعلام کرد که در این رابطه به مستاجر طبقه پایینی خود شک دارد چرا که او هم به مواد مخدر اعتیاد دارد و هم مجرد است.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران بعد از اخذ دستور قضایی به واحد طبقه پایین وارد و همان لحظه مشاهده کردند که فرد مورد نظر به همراه دو نفر دیگر در حال استعمال موادمخدر هستند که در همین رابطه هر ۳ نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: بعد از بازجویی های انجام شده از متهمان یکی از آن ه اعلام کرد که در سرقت شرکت نداشته و دو دوست دیگر او این سرقت را انجام داده اند و ماموران بازجویی ها را از دو نفر دیگر انجام دادند و در نهایت مشخص شد دو نفر دیگر به همراه دو دوست دیگر خود یک باند را به عنوان «گربه» تشکیل داده اند.

سرهنگ موقوفه ای اظهار داشت: پس از انجام بازجویی ها از متهمان، دو نفر دیگر از اعضای این باند هم که یک خانم و آقا بودند دستگیر شدند که اموال مسروقه در منزل متهمه کشف و تحویل کلانتری داده شد.

وی با بیان اینکه کار اصلی باند گربه سرقت لوازم خودرو است و در کنار آن از منازل و دیگر اماکن خصوصی سرقت می کردند، افزود: اعضای این باند به بیش از ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند که هر ۴ نفر عضو این باند به ماده مخدر هروئین و شیشه اعتیاد دارند که دارای سابقه کیفری هم هستند.

به گفته سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت، متهمان به همراه پرونده خود جهت رسیدگی تکمیلی به پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا