حساب توئیتری محسن رضایی بسته شد

توئیتر در اقدامی منافی آزادی بیان، بدون هیچ توضیحی حساب شخصی محسن رضایی را با ۱۴۴ هزار عضو، مسدود کرد.

حساب توییتری محسن رضایی بسته شدبه گزارش نبض بانک ،  پس از ایجاد محدودیت و تعلیق چندباره حساب اینستاگرامی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام این بار توئیتر در اقدامی خصمانه و بدون هیچگونه توضیحی مبنی بر نقض قوانین این شبکه، حساب شخصی محسن رضایی را با ۱۴۴ هزار عضو بست.

 

طبق پیگیری‌ها و مکاتبات با توئیتر تاکنون هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی این شبکه اجتماعی دریافت نشده است. با این حساب؛ در صورتی که طی روز‌های آینده مسئولان توئیتر، این صفحه را از حالت تعلیق خارج نکنند، صفحه جدیدی به عنوان جایگاه نشر مطالب وی در توئیتر راه‌اندازی خواهد شد.

حساب توییتری محسن رضایی مسدود شد

محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشته بود:

“خوشبینی دولت‌های گذشته نسبت به آمریکا و اروپا، بار‌ها به ملت ایران آسیب زده است. سریال چهل ساله سیاست «تحریم وبرداشتن تحریم» از سوی دولت‌های آمریکا و خوش خیالی برخی از دولتمردان ایران طی چهل سال گذشته فرصت‌های اقتصاد ملی ما را ازبین برده است.
دولتی در آمریکا آمده ایران را تحریم کرده و دولت دیگری می‌آید و آن را در کاغذ برمی دارد. سریال کاغذی و قهرمان بازی عده‌ای در ایران و آمریکا با شکست برجام کاملا آشکار شده است؛ بنابراین از سویی رئیس جمهور جدید آمریکا باید در اولین فرصت کلیه تحریم‌ها را بردارد، از ملت ایران به خاطر اقدامات گذشته عذرخواهی کند، خسارات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها که به ملت ایران وارد شده را جبران کند و از سوی دیگر نباید منتظر برداشتن تحریم‌ها بمانیم بلکه با استفاده از توانایی‌های خود و قوی شدن در اقتصاد، فرهنگ و تقویت امنیت در داخل و جبهه مقاومت در منطقه از دیوار نیمه ویران آمریکا که در مقابل ملت ایران قرار دارد، بپریم. ما دنبال جنگ نیستم، ولی حقوق ملت خود را با اقتدار می‌ستانیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا