تجمع متقاضیان خرید خودرو مقابل وزارت صنعت

 جمعی از متقاضیان خرید خودرو امروز مقابل ساختمان وزارت صنعت تجمع و اعلام کردند که در مراجعه به سایت پیش فروش محصولات ایران خودرو، امکان ثبت نام ندارند و این در شرایطی است که در هیچکدام از فروش فوق العاده یا پیش فروش های قبلی این شرکت برنده قرعه کشی نبوده اند.

علی جعفری، یکی از تجمع کنندگان در این باره به خبرنگار فارس گفت: روز گذشته برای ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو به سایت این گروه خودروسازی مراجعه کردم ولی در سایت با این عنوان که شما قبلاً برنده قرعه کشی شده اید، ثبت نام برایم مسدود بود.

وی تصریح کرد: به این دسته از مراجعه کنندگان به سایت فروش ایران خودرو دلایل مختلفی از جمله عدم واریز وجه خودرو اعلام شده است و به برخی افراد نیز اعلام کرده اند که نامشان در فهرست تکمیل ظرفیت بوده و آنها وجه خودرو را واریز نکرده اند و به همین دلیل از حضور در مراحل بعدی فروش مستقیم خودرو محروم می شوند.

جعفری ادامه داد: صبح امروز به دفتر فروش ایران خودرو و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان این گروه خودروسازی نیز مراجعه کردیم که به ما گفتند برنده شدن شما از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی شده است در حالی چنین موضوعی صحت ندارد و پرینت پیامک و ایمیل ها نشان دهنده کذب بودن ادعای این خودروساز است.

وی تصریح کرد: برخی می گویند فهرست برندگان قرعه کشی با فهرستی که خودروسازان به مرکز شماره گذاری ارسال می کنند متفاوت است و به همین دلیل کد ملی های درج شده در فهرست ارائه شده به وزارت صنعت با افرادی که به عنوان برنده نهایی موفق به خرید خودرو می شوند فرق دارد.

این معترض گفت: در حال حاضر داخل ساختمان وزارت صنعت هستیم ولی تاکنون مسئولی با ما صحبت نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا