کارگران اخراجی شرکت نیشکر هفت‌تپه وارد شرکت شدند/ تشکر بهمنی از قوه قضائیه

تمامی ۱۵ کارگر اخراجی هفت‌تپه صبح امروز ۲۱ آبان ماه، مشغول به کار هستند که در میان آن‌ها چهار کارگر بازداشتی نیز حضور دارند.

کارگران اخراجی شرکت نیشکر هفت‌تپه وارد شرکت شدند/ تشکر بهمنی از قوه قضائیه

به گزارش نبض بانک ،  چند روز پیش خبری مبنی بر اخراج ۱۵ نفر از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه و بازداشت چهار نفر از کارگران منتشر شد.

علاوه بر کارگرانی که قبلا به علت محدود شدن فعالت شرکت بیکار شده بودند و زمینه بازگشت به کار آن‌ها فراهم شده و مجدداً مشغول به کار شده‌اند، تمامی ۱۵ کارگر اخراجی صبح امروز ۲۱ آبان ماه، مشغول به کار هستند که در میان آن‌ها چهار کارگر بازداشتی نیز حضور دارند.

یوسف بهمنی سلمانی یکی از کارگران شرکت هفت تپه که درمیان بازداشت شدگان بوده است، ضمن تایید بازگشت کارگران اخراجی به کار گفت: در حال حاضر مشغول به کار هستیم.

بهمنی ضمن تشکر از تلاش‌های دستگاه قضایی برای رفع مشکلات نیشکر هفت تپه و رسیدگی ویژه به پرونده قضایی مرتبط با این کارخانه که (نسبت به سال‌های گذشته) منجر به بهبود بسیار شرایط کارگری در هفت تپه شده است گفت: از زمان ورود قوه قضاییه به موضوع شرکت هفت تپه، وضعیت پرداختی‌ها بهبود یافته و اکنون نیز معوقات تا پایان شهریور ماه پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول این مدت مشکلات کارگران شرکت هفت تپه نیز کاهش یافته است عنوان کرد: ما تنها به دنبال مطالبه حقوق خود هستیم و دغدغه معیشت داریم. ضمنا از مشکلاتی که برای فعالین کارگری این شرکت ایجاد می‌شود گلایه داریم و خواستار رفع این مشکلات هستیم.

همچنین محمد خنیفر از فعالان کارگری، خبر بازگشت این ۱۵ نفر به محل کار را تایید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا