تأیید و تکذیب استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی

علیرغم انتشار اخباری در رسانه‌ها مبنی بر استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی، پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد صالح برای استعفا تحت فشار قرار گرفته اما هنوز استعفا نکرده است.

تأیید و تکذیب استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی

به گزارش نبض بانک ،  امروز برخی رسانه‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر استعفا و یا برکناری رئیس سازمان خصوصی‌سازی که البته اکثر این رسانه‌ها با درج علامت سؤال بر روی این خبر قطعیت آن را زیر سؤال برده بودند، حتی خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها در تماس با علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در مورد عزل یا استعفای، به نقل از رئیس سازمان خصوصی‌سازی نوشته عزل خود را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

خبرنگار فارس در این زمینه با خود علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی، روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی و حتی معاون سازمان خصوصی‌سازی تماس گرفت که متأسفانه موفق به صحبت با هیچ کدام از این افراد نشد.

با این وجود پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد رئیس سازمان خصوصی سازی که بر خلاف سلف خود، واگذاری‌های انجام شده را با جدیت بررسی کرده و حتی در موارد لازم فسخ واگذاری‌های شبهه‌دار را پیگیری کرده است برای استعفا تحت فشار قرار گرفته است اما هنوز استعفای خود را تقدیم نکرده است.

به نظر می‌رسد پشت پرده خبرسازی درباره استعفای صالح به ذینفعان خصوصی‌سازی‌های شبهه‌دار بی‌ارتباط نیست.

به گزارش فارس،‌ با توجه به صحبت‌هایی که طی هفته گذشته از نمایندگان مجلس در مورد استیضاح فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح بود و با توجه به افت شدید شاخص کل بورس طی دو ماه گذشته بعید نیست که از برکناری صالح به عنوان راهی برای خروج وزیر اقتصاد از تنگنای استیضاح استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا