در مورد مصطفی رضاحسینی قطب آبادی در نبض بانک بیشتر بخوانید

در مورد مصطفی رضاحسینی قطب آبادی در نبض بانک بیشتر بخوانید

به گزارش نبض بانک ،

کلیات


مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی در سال ۱۳۴۹ در یک خانواده شهربابکی الاصل در تهران به دنیا آمد پدرش تکنسین موتور‌های بوئینگ و شاغل در فرودگاه مهرآباد بود. در سن ۶ سالگی به همراه خانواده از تهران به شهربابک نقل مکان نموده و تحصیلات خود را در مدرسه ابتدایی دهخدا، راهنمایی سالاری و دبیرستان آیت الله کاشانی گذراند، سپس در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان فارغ‌التحصیل گردید و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه صنعت و معدن اخذ نمود؛ در طول دوران دفاع مقدس و در سن ۱۳ سالگی به عنوان رزمنده بسیجی در جبهه‌های نبرد به حفظ و حراست از کشور پرداخت.

فروردین ۱۳۹۵ رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی رضا حسینی قطب آبادی را به عنوان «مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات مجلس شورای اسلامی» منصوب کرد.

سابقه حضور در مجلس


مصطفی رضا حسینی که پیشتر و در دوره هشتم نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی بود، دوباره و در انتخابات مجلس یازدهم نیز موفق شد با کسب اکثریت آراء به مجلس راه یابد.

اعتصاب غذا


در آبان ۱۳۹۹ وی اعلام کرد در اعتراض به ربا خواری بانک‌ها و وضع معیشت مردم در دفترش در مجلس اعتصاب غذا می‌کند. وی گفت: «مردم می‌گویند اقتصادشان موقعی رو به زوال رفت که ربا وارد آن شد و دستور خدا، قرآن و دین در آن نادیده گرفته شد. بانک‌ها پول مردم را جمع کردند و از همان پول به مردم وام دادند و سود‌های کلان گرفتند و تأخیر و جریمه اخذ کردند»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا