۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

با وجود آن که انتظار می‌رفت شرکت اپل این هفته با افزایش فروش گوشی‌های هوشمند iPhone 12 Pro Max در صدر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته قرار گیرد اما به نظر می‌آيد این مجموعه نتوانسته به میزان لازم اقتدار نشان دهد. به گزارش نبض بانک ، بر اساس جدیدترین بررسی‌های صورت گرفته درباره پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی قدرتمند Realme 7 5G به عنوان برترین مدل تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

محصول جدید شرکت ریلمی توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. گوشی Realme 7 5G قرار است در هفته آینده به صورت رسمی به بازار جهانی راه پیدا کند. این محصول با اختلافی زیاد توانسته گوشی هوشمند آیفون ۱۲ پرو مکس و رقیب دیگر خود را پشت سر بگذارد و در مقام اول قرار گیرد. گوشی Redmi Note 9 Pro 5G شرکت شیائومی توانسته در بین سه تلفن همراه پرطرفدار این هفته قرار گیرد.

این گوشی در حالی رتبه دوم پرطرفدارترین تلفن‌های همراه هفته را به خود اختصاص داده که مدت زیادی به معرفی رسمی آن باقی مانده است. همان طور که مطرح شد گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس در مقام سوم قرار دارد و این فهرست با وجود Poco X3 NFC در رتبه چهارم دنبال می‌شود. گوشی شرکت شیائومی دومین هفته خود را در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند می‌گذراند. شرکت شیائومی موفق شده در فهرست این هفته گوشی Redmi 9 Pro را نیز قرار دهد و آن را در مقام پنجم بگذارد.

 

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

رتبه‌های ششم و هفتم فهرست گوشی‌های پرطرفدار به محصولات شرکت سامسونگ اختصاص پیدا می‌کند؛ به طوری که Samsung Galaxy M51 و A51 به ترتیب در مقام ششم و هفتم قرار گرفته‌اند. در ادامه گوشی Nokia 8 V 5G UW مقام هشتم را به خود اختصاص داده و پس از آن آیفون ۱۲ قرار گرفته است. در رتبه آخر، شیائومی باری دیگر قدرت خود را به جهانیان نشان داده و گوشی Xiaomi Mi 10T Pro را در مقام دهم گذاشته تا فهرست را با نام خود به پایان برساند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا