جریمه 100 هزار دلاری بزرگ‌ترین شرکت تولید گوشت جهان به خاطر نقض قوانین کرونا

جریمه 100 هزار دلاری بزرگ‌ترین شرکت تولید گوشت جهان به خاطر نقض قوانین کرونا

شرکت اسمیت فیلد آمریکا و پیمانکارش به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا در کالیفرنیا با جریمه 100 هزار دلاری روبرو شده است.

جریمه 100 هزار دلاری بزرگ‌ترین شرکت تولید گوشت جهان به خاطر نقض قوانین کرونا

به گزارش نبض بانک ،  به نقل از رویترز، شرکت اسمیت فیلد فودز، که بزرگ‌ترین شرکت تولید گوشت قرمز در جهان به شمار می‌رود، به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از ابتلای کارمندانش به کرونا با جریمه 100 هزار دلاری در کالیفرنیا روبرو شده است.

این شرکت که متعلق به چینی‌هاست، اخیرا با افزایش فشار از سوی مقامات آمریکایی به خاطر شرایط کاری کارگرانش در فضای شیوع رو به گسترش کرونا در این کشور روبرو شده؛ چراکه مقامات آمریکایی چندین مورد جریمه را علیه شرکت‌های تولید محصولات پروتئینی اعمال کرده‌اند.

اداره بهداشت کالیفرنیا اخیرا جدی‌ترین هشداری که به شرکت‌های تولیدکننده گوشت در آمریکا داده شده را به واحد تولید گوشت اسمیت فیلد در شهر ورنون کالیفرنیا داده است.

بنا به گفته اتحادیه کارگران صنایع غذایی و تجاری آمریکا حدود 315 نفر از 1800 کارمند این شرکت در کالیفرنیا از ماه مارس تاکنون کرونا گرفته‌اند و حداقل سه مورد از این کارگران به خاطر این ابتلا در بیمارستان بستری شده‌اند.

بنا به گفته اداره بهداشت اماکن کالیفرنیا اسمیت فیلد و پیمانکارش نتوانسته‌اند شرایط را برای استفاده تمام کارگران از ماسک فراهم کنند. این شرکت همچنین از ارائه آموزش‌های لازم به کارمندانش در باره نحوه شیوع کرونا و پیشگیری از آن عملکرد خوبی نداشتند.

بهار امسال بود که 20 واحد تولید گوشت متعلق به شرکت‌هایی نظیر اسمیت فیلد و تایسون فودز به خاطر ابتلای کارگرانشان به کرونا موقتا تعطیل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا