بایدن می‌خواهد فشار حداکثری ترامپ علیه ایران را به فشار هوشمند تبدیل کند+عکس

محمدباقر قالیباف در واکنش به نظریه های مطرح شده مبنی بر توافق ایران و آمریکا پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بایدن می‌خواهد فشار حداکثری ترامپ علیه ایران را به فشار هوشمند تبدیل کند

به گزارش نبض بانک ، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن بر ترامپ پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

او درباره توافق ایران و آمریکا با رئیس جمهور جدید این کشور نوشت: “مواضع رسمی شخص بایدن و مشاورانش تصریح دارد که قرار نیست آن‌ها فشار را از سر مردم ایران بردارند، بلکه آن‌ها تصمیم دارند فشار حداکثری ترامپ را به «فشار هوشمند» علیه مردم ایران تبدیل کنند یعنی با گشایش‌های اندک و اغواکننده اجازه‌ی رهاشدن از اقتصاد وابسته را به کشور ما نداده و معیشت مردم ما را گروگان خود نگه داشته تا بتوانند هرجا که می‌خواهند هوشمندانه فشار بیاورند و از ما امتیاز‌های سنگین بگیرند. ⁣
⁣همین سابقه‌ی بد و مواضعِ صریحِ بایدن و مشاورانش، به ما نشان داده، که برای ما امضای بایدن هم تضمین نیست. برای ما فقط اقدامات عملی دولت بایدن شرط است، و درصورتیکه عادی شدن فرایندِ فروشِ نفت، فعالیت‌های بانکی و تجارت شرکت‌های ایرانی با دنیا را در عمل مشاهده کنیم به آن رویِ خوش نشان می‌دهیم، گرچه به آن خوشبین نیستیم. ⁣”

گفتنی است؛ پیش از این نیز رهبر انقلاب در بیانات خود درباره انتخابات آمریکا گفتند: ” اینکه چه کسی برود و بیاید برای ما فرقی نمی‌کند.”

در ادامه پست منتشر شده از سوی محمدباقر قالیباف را مشاهده می‌کنید:

قالیباف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا