محقق جوان الون ماسک را مسخره کرد

محقق جوان الون ماسک را مسخره کرد

محقق جوان الون ماسک را مسخره کرد

پس از آنکه الون ماسک تست های سریع کووید۱۹ را تقلبی خواند، با انتقادات زیادی روبرو شد و محقق جوانی او را در توئیتر مسخره کرد.

به گزارش نبض بانک ،  به نقل از ایونینگ استاندارد،  الون ماسک پس از  تقلبی خواندن نتایج تست های سریع کووید۱۹ در توئیتر ، با تمسخر یک محقق جوان روبرو شد.

مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس به دلیل ابتلا به کووید۱۹ نتوانست در مراسم پرتاب ۴ فضانورد همراه کپسول کرو دراگون حضور داشته باشد.

او روزهای قبل از این رویداد در رشته توئیتی نتایج تست های سریع کووید۱۹ را تقلبی خواند و نوشت:امروز ۴ بار تست کووید۱۹ انجام دادم. نتیجه ۲ تست مثبت و ۲ تست دیگر منفی بود. دستگاه یکسان، تست و پرستار یکسان.

توئیت های ماسک درباره صحت تست های سریع در فضای مجازی با انتقاداتی روبرو شد. اما بل یکی از محققان فوق دکترا در دانشگاه شبکه بهداشت تورنتو در توئیتر نوشت: تست های سریع آنتی ژن سرعت را جایگزین دقت کرده اند. نتیجه این تست ها پس از ۳۰ دقیقه مشخص می شود، اما فقط در صورتیکه واقعا مبتلا به کووید۱۹ باشید، آن را ردیابی می کنند. تقلبی یک «کارن فضایی» است که قبل از خواندن نتیجه تست، برای میلیون ها فالوئر خود گله و شکایت می کند.

«کارن» اخیرا به عنوان واژه تحقیر کننده برای کسی به کار می رود پر توقع است و خواسته هایی بسیار بالا دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا