سرقت کامیون حامل محصولات اپل – 6.6 میلیون دلار بر باد رفت

از قدیم الایام، محصولات اپل به لطف قیمت بالای خود، هدفی اغوا کننده برای سارقان بوده‌‌اند. اما اینبار به جای اینکه یکی از فروشگاه‌های اپل مورد سرقت قرار بگیرد، کامیون حامل محصولات اپل مورد دستبرد قرار گرفته است. بنابر اخبار منتشر شده، یک گروه خلافکاری در انگلیس این کامیون را ربوده و کالاهای این شرکت با ارزش تقریبی 5 میلیون پوند (حدود 6.6 میلیون دلار) را به سرقت برد. برای جزئیات بیشتر با سخت افزار مگ همراه باشید.

به گزارش نبض بانک ، پلیس انگلستان در خصوص این حادثه در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ این حادثه در تاریخ 10 نوامبر و در شهر نورتهمپتون شایر انگلستان رخ داده است. این گروه ابتدا راننده و نگهبان را با طناب بستند و سپس در مدتی کوتاه 48 پالت از محصولات اپل را به کامیون خود انتقال داده اند. در ادامه این محصولات به وسیله نقلیه سومی در حدود 10 مایلی آنجا منتقل شدند.

در حال حاضر پلیس از مردم درخواست کرده که هر کسی که “ممکن است در شرایط غیرمعمول کالاهای اپل را برای فروش به آنها پیشنهاد داده باشد، یا کسی را می‌شناسد که چنین اقلامی را با قیمت ارزان می‌فروشد” را به پلیس معرفی کنند. آنطور که از شواهد پیداست طیف گسترده‌ای از محصولات اپل در این کامیون موجود بوده است. از جمله محصولاتی که به سرقت رفته می‌توان به گوشی‌های آیفون 11، ساعت‌های اپل، آیپدها، ایرپاد‌ها و دستگاه‌های شارژ اشاره کرد.

سابقه دزدی محصولات اپل

در ماه ژوئن، آیفون‌هایی که در غارت فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده (در میان اعتراض به مرگ جورج فلوید) به سرقت رفته بودند، پیام‌هایی به شرح زیر را به دارنده آن نشان می‌داد.

پرونده‌های دزدی محصولات اپل بسیار نادر هستند. آخرین مورد مشابه‌ای که اتفاق افتاده بود به سال 2013 باز می‌گردد. سارقان مسلح 1.3 میلیون دلار از محصولات اپل را از مکانی در پاریس فرانسه به سرقت بردند. در سال 2018، یک مورد دیگر در یک فروشگاه کالیفرنیا اتفاق افتاد که بعدا این ایالت 17 نفر را در ارتباط با این سرقت‌ متهم کرد.

نظر شما درباره سرقت کامیون حامل محصولات اپل چیست؟ با توجه به از کار افتادن محصولات، آیا ارزشش را داشته است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا