رئیس اتحادیه طلا در گفت‌وگو با سکه نیوز: قیمت طلا بعد از تعطیلات کاهشی خواهد بود

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بازار طلا و جواهر تا ۱۵ آذر تعطیل است و اعلام قیمت ها واقعی نخواهد بود و خریداران احتیاط کنند و دست به خرید نزنند.

به گزارش نبض بانک ، ابراهیم محمدولی در گفت و گو با خبرنگار سکه نیوز گفت: تعطیلی بازار طلا و جواهر به این معنی است که داد و ستدی صورت نمی گیرد و این به معنای عدم انتشار قیمت های جدید است.

وی ادامه داد: با این وجود ممکن است برخی دست به انتشار قیمت ها بزنند و این قیمت ها نمی تواند حقیقی باشد.

محمدولی همچنین افزود: در راستای تعطیلی بازار انتشار قیمت ها در سایت اتحادیه طلا و جواهر نیز متوقف خواهد شد؛ چرا که تعیین کننده قیمت داد و ستد است و در صورت توقف معاملات قیمت جدیدی نیز معین نخواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در چنین شرایطی با وجود شرایز بحرانی، بهتر است که خریدار و فروشنده دست به خرید یا فروش نزنند و تا بازگشایی بازار صبر کنند.

وی همچنین در پاسخ به این که قیمت ها در بازار طلا پس از بازگشایی چگونه خواهد بود، نیز گفت: عرضه و تقاضا قیمت ها را مشخص می کند و در زمانی که بازار تعطیل باشد، بدون شک دچار نوعی رکود خواهد شد؛ بنابراین پیش بینی می شود که بازار طلا پس از بازگشایی با کاهش قیمت ها در روزهای ابتدایی همراه شود.

محمدولی افزود: بعد از چند روز ابتدایی بازگشایی بازار، بار دیگر معامله گران به اخبار و مسائل تاثیرگذار توجه می کنند و ممکن است که قیمت ها روند کاهشی یا افزایشی بگیرند.

شایان ذکر است که پیش از این اتحادیه طلا و جواهر از تعطیلی ۱۵ روزه بازار طلا از ابتدای آذرماه خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا