انتشار نسخه پایدار اندروید 11 برای ردمی نوت ۹ پرو شیائومی آغاز شد

شیائومی چندی پیش، سری جدید گوشی‌های هوشمندش را با نام ردمی نوت ۹ روانه‌ی بازار کرد. این خانواده نسخه‌ای پرو دارد که می‌توان گفت به‌دلیل داشتن پردازنده‌ی قوی و دوربین بسیار باکیفیت جزو یکی از محصولات برتری محصول می‌شود که تاکنون این شرکت تولید کرده است. به‌تازگی، خبری در فضای مجازی منتشر شده که از آغاز انتشار جدیدترین به‌روزرسانی این محصول حکایت می‌کند.

به گزارش نبض بانک ، براساس جدیدترین اطلاعات به‌دست‌آمده، شیائومی از امروز انتشار نسخه‌های پایدار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای ردمی نوت ۹ پرو (Redmi Note 9 Pro) در هندوستان آغاز کرده است. مانند اغلب به‌روزرسانی‌های بزرگ، انتشار جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای گوشی هوشمند شیائومی نیز به تعداد کمی از کاربران محدود می‌شود. بااین‌حال، احتمالا در روزهای آینده روند گسترده‌تری برای انتشار آن شروع می‌شود.

هنوز انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) و ردمی نوت ۹ پرو مکس (Redmi Note 9 Pro Max)، ازجمله گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی اندرویدی امسال، آغاز نشده است.

اندروید ۱۱ ردمی نوت ۹ پروکاربرانی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، می‌گویند نسخه‌ی جدید اندروید با نام MIUI V12.0.1.0.RJWINXM و حجم ۲٫۳ گیگابایت به گوشی‌های هوشمند می‌رسد. اگرچه در فهرست رسمی تغییرات نسخه‌ی جدید اندروید قابلیت‌های جدیدی دیده نمی‌شود، صاحبان ردمی نوت ۹ پرو می‌توانند از امکانات اصلی این سیستم‌عامل و عملکرد بهبود‌یافته‌ی آن استفاده کنند و لذت ببرند. از این قابلیت‌ها می‌توان به بهبود تجربه‌ی ارسال و دریافت پیام در اندروید ۱۱ اشاره کرد که گزینه‌های جدیدی مانند بخش مکالمه‌ی اختصاصی در نوار اعلان‌ها است. در این نسخه‌ از اندروید، حتی می‌توانید برای اپلیکیشن‌ها مجوزهای یک‌بارمصرف صادر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا