حذف بانک ها توسط رمزارزها

برایان بروکس، رئیس سازمان کنترل ارز ایالات متحده آمریکا در کنگره این کشور درباره اهمیت ارزهای دیجیتال و نوآوری های بخش های خصوصی در حیطه صنعت امور مالی غیر متمرکز صحبت کرد.

به گزارش نبض بانک ، برایان بروکس معتقد است بخش خصوصی فعال در حیطه نوآوری های غیر متمرکز در کشور آمریکا نیازمند توجه بیشتر از جانب قانونگذاران ایالتی است. بروکس در ادامه صحبت های خود گفت رمزارزهای پایدار بسیاری در آمریکا توسط شرکت های خصوصی صادر شده و تعدادی از آنها بیش از ده ها میلیارد دلار سرمایه در گردش دارند.

قانونگذاران می توانند با ایجاد یک چارچوب حقوقی و وضع قوانین قضایی، حیطه فعالیت شرکت های رمزارز را مشخص کنند

رئیس سازمان کنترل ارز آمریکا معتقد است مردم به شرکت های فعال در حیطه رمزارزها اعتماد دارندکا

رئیس سازمان کنترل ارز آمریکا معتقد است مردم به شرکت های فعال در حیطه رمزارزها اعتماد دارند و تراکنش های روزانه درگاه های رمزارز به خوبی چنین موضوعی را نشان می دهد. بروکس در ادامه صحبت های خود گفت قانونگذاران فدرال و اعضای کنگره می توانند با ایجاد یک چارچوب قانونی و وضع قوانین قضایی، حیطه فعالیت شرکت های رمزارز را مشخص کنند.

بروکس معتقد است نهادهای مالی مانند بانک ها و دولت های مرکزی نباید با دخالت های نابه جا در سیستم امور مالی غیر متمرکز، باعث آسیب به سرمایه گذاران شوند. سازمان کنترل ارز ایالات متحده آمریکا تحت رهبری برایان بروکس در سال جاری دو اقدام بسیار مهم در راستای ایجاد تعامل بین بانک ها و صنعت رمزارزها انجام داده است.

بانک های آمریکایی می توانند ضمن پشتیبانی از رمزارزهای پایدار، نسبت به ذخیره سازی آنها در صندوق های آتیه اقدام کنند

بنابراین بانک های آمریکایی می توانند ضمن پشتیبانی از رمزارزهای پایدار، نسبت به ذخیره سازی آنها در صندوق های آتیه اقدام کنند.

نخست اینکه به بانک ها این امکان را داده است تا از رمزارزهای موثق پشتیبانی کنند و دوم اینکه با ایجاد پیش زمینه های مناسب فنی و ساختاری، برای بانک ها منابع ذخیره رمزارز پایدار (استیبل کوین) تشکیل داده است. بنابراین بانک های آمریکایی می توانند ضمن پشتیبانی از رمزارزهای پایدار، نسبت به ذخیره سازی آنها در صندوق های آتیه اقدام کنند.

ایالات متحده آمریکا باید به جنبه رقابتی بازارهای رمزارز و صنعت امور مالی غیر متمرکز توجه بیشتری داشته باشد

ایالات متحده آمریکا باید به جنبه رقابتی بازارهای رمزارز و صنعت امور مالی غیر متمرکز توجه بیشتری داشته باشد

جروم پاول در جلسه ماه گذشته کنگره به قانونگذاران فدرال آمریکا اعلام کرد ایالات متحده آمریکا به دلیل برخورداری از یک سیستم پرداخت درون شبکه ای قدرتمند، در حال حاضر به دلار دیجیتال نیاز ندارد. همین موضوع واکنش برایان بروکس را برانگیخت. آقای بروکس به قانونگذاران کنگره گفت ایالات متحده هنور نسبت به جنبه رقابتی بازارهای رمزارز و صنعت امور مالی غیر متمرکز به آگاهی کامل دست پیدا نکرده است.

برایان بروکس در آخر به ارز دیجیتال بانک مرکزی چین اشاره کرد و گفت سیستم پرداخت درون شبکه ای ایالات متحده نیازمند تغییر نگرش و پشتیبانی فنی مناسب است. بروکس معتقد است صنعت امور مالی غیر متمرکز نباید بیرون از حیطه نظارتی نهادهای قضایی به فعالیت خود ادامه دهد، بلکه کنگره، سنا و دیگر مراجع دولتی آمریکا باید با قانونگذاری و وضع لوایح نظارتی، صنعت امور مالی غیر متمرکز را تحت کنترل خود داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا