بیت کوین تا ۵ سال دیگر ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود

الکس ساندرز معتقد است بیت کوین می‌تواند در هفته‌های آتی اوج قیمتی ۲۰,۰۰۰ دلاری خود را بشکند، اما اتریوم برای رسیدن به رکورد تاریخی خود به یک سال زمان نیاز دارد.

به گزارش نبض بانک ، به گزارش کوین تلگراف، الکس ساندرز (Alex Saunders)، مدیرعامل ناگتز نیوز، معتقد است بیت کوین می‌تواند در ۵ سال آینده به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۳۵ به یک میلیون دلار برسد. او شرایط فعلی را یک زمینه‌چینی کامل برای رکوردهای قیمتی جدید می‌داند. او در مصاحبه با کوین تلگراف گفت:

وضعیت به‌گونه‌ای خواهد بود که یا روند صعودی فعلی ادامه می‌یابد تا در هفته‌های آتی شاهد شکسته‌شدن رکورد ۲۰,۰۰۰ دلاری باشیم یا قیمت مدتی در همین محدوده نوسان خواهد کرد تا سال جدید میلادی را با روند مثبت شروع کند.

ساندرز در حالی از قمیت بیت کوین نسبت به دلار آمریکا صحبت می‌کند که این جفت‌ارز برای عبور از قیمت ۱۸,۴۰۰ دلاری، برای مدتی در کانالی که روی قیمت ۱۷,۷۰۰ متمرکز بود نوسان می‌کرد. صعود بیت کوین در این مدت بسیار سریع اتفاق افتاده است و سود هفتگی به بیش از ۱۷٪ می‌رسد.

ساندرز معتقد است قیمت‌های ۶ یا ۷ رقمی برای بیت کوین دور از انتظار نیست. اگر پول زیاد وارد این حوزه شود و ارزهای دیجیتال به‌صورت گسترده پذیرفته شوند، این اتفاق خواهد افتاد. ساندرز در این باره می‌گوید:

صادقانه فکر می‌کنم که بیت کوین در پنج سال آینده به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. بعد از آن، موضوع اصلی این خواهد بود که آیا [دولت‌ها] سعی خواهند کرد استفاده از آن را ممنوع کنند؟ نحوه قانون‌گذاری و استفاده از بیت کوین در مبادلات چگونه خواهد بود؟ اگر در ادامه به بیت کوین اجازه داده شود که به مسیر خود ادامه دهد، در این صورت پول بسیار زیادی از تمام جهان جذب کرده و به یک ارز ذخیره جهانی تبدیل خواهد شد. من فکر می‌کنم که در ۱۵ سال آینده قیمت بیت کوین می‌تواند به یک میلیون دلار برسد.

برآوردهای ساندرز در مقایسه با برخی مدل‌های پیش‌بینی موجود، از جمله روش محبوب انباشت به جریان که قیمت بیت کوین برای سال آینده را حداقل ۱۰۰,۰۰۰ دلار پیش‌بینی می‌کند، تا حدودی محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد.

نگرانی ساندرز در مورد تغییر وضعیت قانون‌گذاری بیت کوین در صورت افزایش قیمتِ زیاد، یادآور نظرات ری دالیو (Ray Dalio) است که اظهاراتش در مورد بیت کوین، توجه عمومی را جلب کرده است.

پیش‌بینی ساندرز در مورد وضعیت اتریوم، از بیت کوین هم بهتر است. ساندرز معتقد است در یک سال آینده یا حتی کمتر از آن، اتریوم به اوج قیمتی جدیدی خواهد رسید.

با توجه به قیمت فعلی، اتریوم برای رسیدن به اوج تاریخی خود باید ۱۸۰٪ درصد از قیمت فعلی سوددهی داشته باشد.

با وجود پیشرفت‌هایی که در ارائه اتریوم ۲.۰ انجام شده است، اتر، مانند بیشتر آلت کوین‌ها، نتوانسته است پابه‌پای بیت کوین رشد کند.

ون د پوپ (Van de Poppe)، تحلیل‌گر کوین تلگراف هم موافق است که آینده برای اتر بسیار درخشان است. او در توییتی نوشت که اوج قیمتی اتر در چرخه صعودی بعدی بین ۱۰,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا